افزایش ۲۲ درصدی ارایه خدمات دیالیز بیمارستان تامین‌اجتماعی شفا سمنان

مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان، در جلسه کمیته نظارت بر درمان استان گفت: در سال گذشته ۲ هزار و ۳۸۳ بار مراجعه برای بخش دیالیز بیمارستان شفا سمنان ثبت شده که در مقایسه با سال ۹۸ به میزان ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدمجتبی اکرم با بیان اینکه تاکنون بیماران کرونایی بسیاری به‌صورت سرپایی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شفا درمان و تحت مراقبت قرار گرفته‌اند، افزود: با تلاش مدیریت و کادر درمان بیمارستان شفا خدمت رسانی به بیماران کرونایی موجب توقف یا کاهش میزان ارایه خدمات به سایر بیماران در دیگر بخش‌های مهم و اصلی این مجموعه نشده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با اشاره به افزایش تخت‌های دیالیز بیمارستان شفا در ایام پایانی سال ۹۹ اظهار داشت: در حال حاضر خدمات دیالیز با ۶ تخت فعال در دو شیفت صبح و عصر به بیماران از سراسر استان ارایه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اقدامات مرتبط با رعایت کامل اصول بهداشتی و ایمنی در سطح مراکز درمانی بخصوص بیمارستان شفا برای بیماران و همچنین پرستاران بخش دیالیز انجام شده و جای هیچگونه نگرانی برای انجام دیالیز در این مرکز وجود ندارد.

کد خبر: 14870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =