پیش‌نشست «قانون کار در ایران، چالش‌ها و راهکارها»

پیش‌نشست هفتم همایش ایران ۱۴ با عنوان «قانون کار در ایران، چالش‌ها و راهکارها» برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، همایش ایران ۱۴؛ رفاه و تامین اجتماعی با هدف هم‌اندیشی درباره آموخته‌های سیاستی از رخدادهای تاریخی حوزۀ رفاه و تأمین اجتماعی در ایران قرن چهاردهم خورشیدی در سال پایانی این سده، توسط موسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

براین اساس مجموعه نشست‌های تخصصی مرتبط با محورهای این همایش با هدف به اشتراک گذاشتن رویکردها و تعمیق مسائل و سوالات همایش برگزار خواهد شد و در این راستا هفتمین نشست با عنوان «قانون کار در ایران، چالش‌ها و راهکارها» یکشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰برگزار می شود.

در این جلسه ابراهیم جعفریانی کارشناس روابط کار، رئیس سابق اداره تدوین سیاست‌های روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سعیدرضا ابدی عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی خواهند کرد و دبیرعلمی این نشست نیز نرگس اکبری روشن معاون پژوهشی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی خواهد بود.

این جلسه به صورت آنلاین برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبگاه این همایش به آدرس ssor.ir/hamayesh/مراجعه کنند و یا با شماره‌  ۸۸۷۵۳۲۴۵ (داخلی۲۰۸  یا ۲۰۳) تماس بگیرند.

کد خبر: 15173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =