پنج خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری شد

در هفته سوم دوشنبه‌های دیجیتال با عنوان طرح ۳۰۷۰؛ از پنج خدمت اصلی سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیرعامل این سازمان رونمایی و این ارائه خدمات از حضوری به غیرحضوری تبدیل شدند.  

به گزارش آتیه‌آنلاین، صبح امروز با حضور مصطفی سالاری و معاونان و مدیران سازمان؛ طرح ۳۰۷۰ در ادامه روال دوشنبه‌های گذشته، اینبار از ۵ خدمت غیرحضوری دیگر رونمایی کرد.  

در این نشست،  سالاری از اتمام این طرح تا پایان بهمن ماه با رونمایی از ۳۰ خدمت غیرحضوری اصلی و پرمراجعه سازمان تامین اجتماعی خبر داد.  

مصطفی سالاری با تاکید بر استمرار برقراری رونمایی از خدمت ها از طرح، گفت: تلاش بر این است خدماتی که غیرحضوری ارائه می شوند، دیگر حضوری انجام نشود که برای انحام اینکار در تلاش هستیم، با بهترین کیفیت کارها را انحام دهیم.

مدیرعامل سازمان بیان داشت: سازمان ها و دستگاههای مختلف با ماهمکاری لازم را داشته اند و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد تا بتوانیم کار مردم را سریعتر و باکیفیت تر انجام دهیم. اطلاعات ٤٥ میلیون نَفَر نزد ما امانت است و باید تمام تلاش را باید بکار ببندیم که از امانت این عزیزان حفاظت کنیم.

در روز دوشنبه از هفته سوم این طرح، از چهارمین خدمت ابلاغ مفاصاحساب به واگذارنده و پیمانکار؛ پنجمین خدمت که شامل دو بخش می‌شود استعلام وضعیت مستمری برای مستمری بگیران و استعلام ارتباط بیمه‌ای بیمه‌شدگان برای اصلی و تبعی؛ ششمین خدمت ثبت نام افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی و هفتمین خدمت این هفته درخواست تکمیل سوابق کسری از ماه برای بیمه شدگان مشاغل کارگاههای تحت پوشش که کمتر از یک ماه کامل کارکرد دارند؛ رونمایی شد.

کد خبر: 1976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =