کاهش قیمت طلا و سکه در بازار امروز + جدول

قیمت امروز طلا و سکه در شرایطی که انس جهانی با ثبات نرخ همراه بود روند کاهشی را در بازار تجربه کرد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش حدود سه درصدی نسبت به دیروز ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در بازار امروز (یکشنبه) طلا و سکه کاهش قیمت را پس از افزایش نرخ عجیب و غریبی هفته گذشته، تجربه کرد به گونه ای که هر عدد سکه تمام بهار آزادی با کاهش حدود ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله شد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۴۰۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و ۱۰ میلیون ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

همچنین هر عدد نیم سکه بهار آزادی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت نسبت به دیروز مواجه شده و شش میلیون ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شدند و ربع سکه و سکه گرمی نیز چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۳۵۰  هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار و مثقال طلا نیز به ترتیب به قیمت‌های یک میلیون و ۷۴ هزار تومان و چهار میلیون و ۶۵۵ هزار تومان رسیدند که نسبت به دیروز کاهش قیمت را تجربه کردند اما انس جهانی روی نرخ هزار و ۷۸۵ دلاری دیروزش ماند.

کد خبر: 9112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =