مرکز آموزش اقدسیه به واحد هوشمند تبدیل شود

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، روز گذشته به همراه پوراندخت نیرومند، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در بازدید از مرکز آموزش اقدسیه گفت: با توجه به ویژگی جغرافیایی و فضای آرامش بخش بهتر است که این مرکز به یک واحد آموزشی هوشمند و توسعه یافته تبدیل شود.

 به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این بازدید اظهار داشت: مرکز اقدسیه  با وجود تجهیزات و امکانات کارگاهی در زمینه های تخصصی گردشگری و هتلداری، یکی از مراکز مهم و کلیدی در استان تهران بشمار میرود وباید توجه بیشتری به آن شود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به حضور پر رنگ و حداکثری بانوان فعال، تحصیلکرده، توانمند، و تلاشگر در این مرکز امیدوارم همچنان که زنان کارآفرین و اسطوره ایران زمین در سطح جامعه سرمشق و الگوی مناسبی برای مردم این سرزمین هستند، شما نیز قدرتمند و استوار پای در خدمت گذاشته و در پیش برد اهداف آموزشی تلاش مستمر داشته باشید.

اوسط هاشمی با بیان اینکه تعلیم و تربیت یکی از ارکان مهم و کلیدی هر جامعه بشمار می رود ادامه داد: معلم و مربی در جوامع مختلف بشری نقش موثری در بهبود ساختار زیربنای اجتماعی و ارتقاء فرهنگی آن جامعه دارد، اما متاسفانه در کشور ما از جایگاه معلم آنچنانکه شایستگی آن را دارد تقدیر به عمل نیامده و همواره این قشر از زحمت کشان جامعه مورد بی مهری  قرار گرفته اند.  

تاکید بر مهارت آموزی و اشتغالزایی

در ادامه این بازدید، نیرومند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ضمن تقدیر از فعالیت های فیزیکی انجام شده در مرکز اذعان داشت: براساس یک برنامه زمانبندی و با توجه به اصول تحول مراکزآموزش فنی و حرفه ای تهران به چالش های موجود در مرکز رسیدگی خواهد شد  وسعی برآن است  برای اصلاح و توسعه زیرساخت های آموزش مرکز ازظرفیت نهادهای دولتی وغیر دولتی استفاده شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد بتواند با همکاری کارکنان مرکز اقدسیه، این واحد آموزشی را به یک واحد هوشمند درسطح استان تبدیل کند تا در شرایط کنونی کشور و با استفاده از فضای مجازی بستر آموزش همگانی را برای علاقه مندان فراهم نموده وآموزش فنی و حرفه ای مبتنی براشتغال گسترش یابد.

کد خبر: 9379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =