رونمایی از سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان فولاد

سامانه خدمات الکترونیکی بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد رونمایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این مراسم، "رضا مسرور" مدیرعامل صندوق گفت: ۱۳ سامانه برای گسترش خدمات الکترونیکی برای بازنشستگان فولاد رونمایی شد و استفاده از توان مهندسان فناوری اطلاعات صندوق برای طراحی و اجرای این سامانه افتخارآمیز است.
وی افزود: نباید فکر کنیم کار ما با راه اندازی این ۱۳ سامانه در حوزه فناوری اطلاعات به پایان رسیده است، مدیریت فناوری اطلاعات  باید با تشکیل اتاق فکر هر خدمت و فعالیتی که قابلیت غیرحضوری شدن را دارد  به صورت الکترونیکی ارائه دهد.
وی پایش مستمر، رفع اشکالات احتمالی و توجه ویژه به موضوع امنیت سامانه را خاطرنشان و تصریح کرد:  نرم افزار تلفن همراه برای این سامانه باید هر چه سریع تر راه اندازی شود تا بازنشستگان به راحتی خدمات خود را دریافت کنند.

صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان فولاد الکترونیکی شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد همچنین  از صدور الکترونیکی گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد.  
"رضا مسرور"در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز تحت نظارت بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی سامانه غیرحضوری  صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان این صندوق اعلام کرد: از تاریخ یکم اسفند سال جاری فرایند صدور گواهی و ضمانت کسر از حقوق برای همه بانک ها و موسسات مجاز به صورت الکترونیکی انجام می شود.
وی در این نامه عنوان کرد: ضمن ابلاغ مراتب به همه واحدهای تابعه نسبت به دریافت و قبول گواهی ضمانت مزبور و همچنین اصالت سنجی نامه از طریق کد کشوری و کد رهگیری(شماره نامه) درج شده در متن نامه گواهی و ضمانت ارایه شده از طریق متقاضی اقدام کنند.
صندوق بازنشستگی فولاد با هدف رفاه بازنشستگان قرار است در سه ماه آینده یازده خدمت خود را به صورت الکترونیکی ارائه کند.

کد خبر: 9446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =