درخشش بوکسورهای جوان ایران در آسیا

بوکسورهای نوجوان و جوان ایران، با کسب ۱۰ مدال مختلف در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشتند.

به گزارش آتیه آنلاین، آخرین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۱ امارات برگزار شد که دو نماینده ایران، در فینال اوزان خود مقابل حریفانشان شکست خورده و به مدال نقره بسنده کردند.

به این ترتیب ابتدا علی‌اصغر افشاری در فینال وزن ۵۴ کیلوگرم، برابر «سلطان» از قزاقستان شکست خورد تا از دستیابی به مدال طلا بازبماند. او پیش از این بوکشورهایی از کشورهای نپال و قرقیزستان را شکست داده بود.

دومین و آخرین بوکسور ایران در فینال رقابت‌ها، عیسی فردین در وزن ۷۵ کیلوگرم بود که مقابل «علی عسگروف» از قزاقستان قرار گرفت و در نهایت با رای داوران بازنده اعلام شد تا با مدال نقره به کار خود پایان دهد. او نیز پیش از این نمایندگان قرقیزستان و تاجیکستان را مغلوب کرده بود.

به این ترتیب تیم جوانان ایران با کسب ۲ مدال نقره و ۵ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

علی‌اصغر افشاری و عیسی فردین مدال‌های نقره ایران را کسب کردند و پوریا سعیدی‌اصل، محمد پارسی، ابوالفضل فریدی، آرین ساعدپناه و مهدی جشنانی هم ۵ مدال برنز ایران را به دست آوردند.

تیم نوجوانان ایران نیز با ۶ بوکسور در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد که در پایان، هیربد اسلامی در وزن ۷۵ کیلوگرم با شکست بوکسورهای قرقیزستان و ازبکستان به یک مدال طلای تاریخی رسید. براتعلی‌پور و مصباحی هم برنز تیم نوجوانان ایران را گرفتند.

کد خبر: 26672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =