تشکیل دولت الکترونیک؛ مطالبه جدی مجلس

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات جدی مجلس از دولت راه‌اندازی دولت الکترونیک است.

علی حدادی؛ عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با آتیه آنلاین با بیان اینکه یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم باید فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیک در کشور باشد، افزود: راه‌اندازی دولت الکترونیک در مراحل مختلف سبب جلوگیری از هدر رفت وقت مردم شده و واسطه‌گری‌های که منجربه فساد میشود را حذف  میکند.


عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چنانچه بخواهیم در بخش تولید پیشرفت داشته باشیم باید بسترهای لازم را فراهم کرده و اقدامات لازم در راستای توسعه آن انجام دهیم  که ابتدایی‌ترین موضوع در این رابطه، تشکیل دولت الکترونیک است.


وی ادامه داد: یکی از مطالبات جدی مجلس از دولت راه‌اندازی دولت الکترونیک است، در این راستا مجلس در کنار دولت بوده و همواره یاریگری خواهد کرد تا بتوانیم هرچه سریعتر این موضوع را عملیاتی کنیم.


حدادی عنوان کرد: یکی از اصلی ترین مطالبات مجلس و مردم از دولت، تشکیل دولت الکترونیک است چنانچه دولت الکترونیک ایجاد شود، نه تنها هزینه ها کاهش یافته، بلکه رانت و فساد در دستگاه های اجرایی کم شده و این سیستم اداری پیچیده تبدیل به یک سیستم شفاف، بدون رانت و فساد و واسطه گری خواهد شد که می تواند با کمترین هزینه  وزمان پاسخگوی  نیازهای مردم باشد.
پایان پیام/

کد خبر: 30382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =