موفقیت ۷۰ درصدی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی در بازار کار

رئیس دانشگاه علمی کاربردی تهران شرق، دانشگاه علمی کاربردی را جامعه محور و مهارت محور دانست و گفت: ۷۰ درصد دانشجویان آن در آینده با بازار کار موفق روبرو می‌شوند و علاوه بر آن می‌توانند برای دیگران نیز شغل ایجاد کنند.

به گزارش آتیه آنلاین از دانشگاه علمی کاربردی غرب تهران، خداداد واحدی در آیین استقبال از نو دانشجویان مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران غرب و شرق افزود: دانشگاه علمی کاربردی آماده است با تمام توان، مسیر علم و ایده‌پردازی را برای دانشجویان آماده‌سازی و هموار کند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی تهران غرب نیز اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی با داشتن استادان فرهیخته جزو دانشگاه‌ های پیشگام در عرصه علم و دانش است.

«محمدحسن پیش‌بین» افزود: هدف ما برای دانشجویان جدید این است که آنها را با دانشگاه‌های کاربردی آشنا کنیم و راه آنها را برای آینده روان‌تر کنیم.  

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی تهران غرب ۷۵ هزار دانشجو و استاد وجود دارند، بیان کرد: دانشجویان مواردی را در این دانشگاه آموزش می‌بینند که در هیچ دانشگاه نظری آموزش داده نشده است.

در ادامه سلیمان عباسی معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۷۰ به تصویب گسترش شورای عالی وزارت علوم رسید و در سال ۱۳۷۲ هم تاسیس شده است.  

وی افزود: توجه به نیازهای بازار کار دانشجویان از جمله موضوعاتی است که دانشگاه علمی کاربردی به آن توجه دارد. توسعه آموزش‌های علمی و حل اشتغال یک وظیفه شرعی و دینی در کشور بوده و همکاری با حوزه‌های صنعت هم یکی از نیاز کشور است.

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور اظهار کرد: در دانشگاه علمی کاربردی ۸ جشنواره فرهنگی و ۶ جشنواره ورزشی وجود دارد که برخی از آن‌ها در حال برگزاری است.

کد خبر: 36342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =