امام جمعه همدان: دولت برنامه‌ کوتاه‌مدت برای اصلاح وضع اقتصادی اجرا کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اصلاح وضعیت گذشته ممکن است زمان بر باشد، گفت: دولت سیزدهم باید برنامه های کوتاه مدت اقتصادی برای رفع مشکلات و بهبود شرایط و نعیشت مردم ارائه و اجرا کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، "حبیب‌الله شعبانی موثقی" شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهدای ۷۵۰ شهید اصناف و فعالان اقتصادی استان همدان، اظهار داشت: دولت سیزدهم سعی و تلاش می کند اما بی تردید در سه چهار ماه نمی تواند برنامه های خود را به نتیجه برساند. 

وی گفت: دولت فعالیت‌های خوبی در زمینه بهبود شرایط اقتصادی آعاز کرده و باید شاهد برآیندهای موثر آن در آینده ای نزدیک باشیم. 

امام جمعه همدان با تاکید بر همراهی مردم و اصناف با دولتمردان، خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی و فضای خفقان تحریم برترین جهاد و ایثار را قشر بازاری و فعالان اقتصادی انجام می دهند و مسئولان باید قدردان این خدمات باشند. 

آیت الله شعبانی موثقی افزود: این یادواره فرصتی برای یاد شهدا و تحسین و تکریم اصناف و فعالان اقتصادی است که باید غنیمت شمرده شود. 

وی اصناف را به پرهیز از کم‌فروشی، گران‌فروشی و دروغ‌گویی و توصیه به مجاهدت با مال و اموال توصیه کرد و گفت: این موضوعات سفارش‌های قرآن کریم است. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: رونق کسب و کار، بهبود اوضاع اقتصادی و ماندن در میدان تولید و توزیع با وجود مشکلات مصداق بارز مجاهدت فعالان این عرصه با مالشان است که در اسلام بسیار سفارش شده است. 

یادواره شهدای ۷۵۰ شهید اصناف و فعالان اقتصادی استان همدان با حضور گسترده مردم و وزیر صمت  در حسینیه امام (ره) شهر همدان برگزار شد. 

کد خبر: 38383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =