استقبال از خدمات ارتوپدی تامین‌اجتماعی

رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهید دکتر معیری، با اشاره به خدمات ارتوپدی این مرکز درمانی، تصریح کرد: این بیمارستان با بیش از ۶۰ سال قدمت، از مراکز نام‌آشنای تامین‌اجتماعی برای بیمه‌شدگان بوده و به ویژه با توجه به واقع شدن آن در مرکز شهر، پذیرای خیل عظیمی از بیماران است.

به گزارش آتیه‌آنلاین، دکتر امیر شقاقی با بیان اینکه این مرکز درمانی از دیرباز تامین کننده نیازهای درمانی بیمه‌شدگان است، افزود: بهترین تجهیزات و امکانات ارتوپدی در این مرکز وجود دارد و نیز متخصصان ارتوپدی طراز اولی با این مرکز همکاری دارند.

وی با اشاره به طرح‌های عمرانی بیمارستان، انجام این طرح‌ها را با توجه به قدمت ساختمان، محدود به اقدامات ضروری دانست و گفت: احداث آسانسور در بخش فیزیوتراپی از جمله این موارد است؛ ورودی این بخش دارای پله و رمپ بود که تردد را برای بیماران سخت می‌کرد؛ در پنج شش ماه اخیر اقدامات لازم برای نصب آسانسور از جمله تعبیه اتاقک انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان معیری، تهیه ژنراتور جدید برق را از دیگر طرح‌های در دست اقدام بیان کرد و افزود: ژنراتور کنونی کفاف نیازهای برق بیمارستان را نمی‌دهد؛ خرید یک دستگاه ژنراتور به قیمت ۲ میلیارد تومان در دست اقدام بوده و زمینه نصب آن نیز آماده‌سازی شده است.

شقاقی با توجه به قدمت بیمارستان، انجام ساخت‌وساز جدید را بی‌ثمر دانست و ادامه داد: لازم است ساختمان بیمارستان از نو احداث شود و برای این منظور از سال ۹۳ پیشنهاد انتقال بیمارستان به محل بیمارستان جرجانی سابق واقع در میدان امام حسین(ع) به مساحت ۱۵ هزار متر، مطرح شده است.

وی اظهار کرد: درحال حاضر فضای فیزیکی بیمارستان با مشکلاتی همراه است؛ برای مثال برای استراحت پزشکان، پاویون مناسبی وجود ندارد و تنها دو اتاق برای پاویون درنظر گرفته شده که پزشکان به نوبت استفاده می‌کنند.

رئیس بیمارستان معیری گفت:‌ طرح توسعه اتاق CSR (اتاق استریلیزاسیون مرکزی) از جمله دیگر طرح‌های توسعه‌ای در حد نیاز بوده که درنظر است با افزایش ۵۰ متر به فضای اتاق عمل، این اتاق احداث شود. برای این منظور اقدامات اولیه مانند اخذ مجوز شهرداری انجام شده است که در صورت تصویب در سازمان، اجرایی می‌شود.

شقاقی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام این مرکز درمانی را استقرار دستگاه CT اسکن برشمرد و افزود: مجوز خرید و نصب این دستگاه را از سازمان اخذ کرده‌ و مکاتبات لازم با وزارت بهداشت برای واردات دستگاه انجام شده است؛ محل استقرار دستگاه نیز مشخص شده و منتظر تخصیص منابع ارزی آن هستیم.

وی تصریح کرد: استفاده از دستگاه CT اسکن برای این مجموعه که اقدامات تخصصی ارتوپدی انجام می‌دهد، بسیار ضروری است و درحال حاضر بیماران بستری برای دریافت این خدمت با آمبولانس به سایر مراکز ارجاع داده می‌شوند.

کد خبر: 42512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =