حضور تماشاگران در مسابقات کشتی قطعی شد

رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه‌ انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین،  رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار خواهد شد. این مسابقات به عنوان مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی چین و رقابت‌های جهانی صربستان محسوب می‌شود.

در همین راستا قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به سایت فدراسیون کشتی گفت: پس از برگزاری شورای تأمین استان، ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما مجوز حضور ۳۰۰ نفر تماشاگر در سالن آزادی را داده است.

وی در مورد اسکان و میزبانی از تیم‌ها عنوان کرد: محل اسکان تمام تیم‌ها مشخص شده است و دستگاه‌های اجرایی با محوریت استانداری به میدان آمده اند. امیدوارم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است میزبانی خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

برزمینی با اشاره به اینکه قطعاً برگزاری این مسابقات برای استان ما بسیار مهم است گفت: تعداد ورزشکارانی که در این مسابقات حضور خواهند داشت، بسیار زیاد است. از ظرفیت خیرین و شرکت‌های خصوصی کمک گرفته ایم، چراکه نمی‌توانیم از منابع دولتی زیاد استفاده کنیم، جلسه‌ای نیز در اتاق بازرگانی استان داشته ایم تا بتوانیم کمک‌هایی را برای تأمین بودجه یک میلیارد تومانی این مسابقات به دست آوریم.

مسئول ستادبرگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: با توجه که این مسابقات در دی ماه برگزار می‌شود، تصمیم گرفتیم که این رقابت‌ها را با نام گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافعین حرم استان گلستان برگزار کنیم.

کد خبر: 43029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =