حتی کشتی‌گیران بازنده هم برای رسیدن به تیم‌ملی شانس دارند

سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد با بیان این‌که همه کشتی‌گیران برای رسیدن به تیم ملی شانس دارند، گفت: روزهای خوبی در انتظار کشتی ایران است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که از نزدیک شاهد رقابت های قهرمانی کشور در گرگان است، درباره این مسابقات گفت: رقابت های ۵ وزن اول مسابقات قهرمانی کشور برای انتخابی تیم ملی جهت حضور در قهرمانی آسیای مغولستان به پایان رسید و نکته ای که همه کارشناسان به آن اذعان داشتند در دو دهه اخیر، مسابقات قهرمانی کشوری با چنین سطح و شور و نشاطی برگزار نشده بود.

وی تصریح کرد: انگیزه ای که برای کشتی گیران برای حضور در قهرمانی کشور به وجود آمده بود و چرخه ای که برای ادامه راهشان تعریف شده، باعث شده بود که رقابت ها خیلی خوب و نزدیک باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به درخشش کشتی گیران جوان، افزود: کشتی گیران بسیار جوانی را دیدم که می شود به آینده آنها امیدوار بود، با برنامه ریزی هایی که قرار است برای اردوها و اعزام به تورنمنت های مختلف صورت می گیرد، روزهای خوبی در انتظار کشتی کشور است.

درستکار با اشاره به اینکه عدالت، محور چرخه انتخابی است، تاکید کرد: با توجه اینکه چرخه انتخابی کشتی بر مبنای عدالت محوری است، کشتی های خوبی را دیدیم و شرکت کنندگان انگیزه بالایی داشتند. هر چقدر این تداوم داشته باشد، به نفع کشتی ایران است.

وی افزود: هیچ کشتی‌ گیری برای رسیدن به تیم ملی ناامید نیست و همین باعث ایجاد انگیزه شده است. یک کشتی گیر می آید حتی ده بر صفر هم ببازد اما انگیزه دارد که باز هم فرصت خواهد داشت. به خصوص که در این چرخه هر کشتی گیری فارغ از نامی که دارد، با نمایش قابلیت ها و توانایی هایش می تواند به پیراهن تیم ملی برسد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پایان درباره رضا اطری که به دلیل سر وزن نرسیدن در فینال وزن ۵۷ کیلو شرکت نکرد، هم گفت: اطری سر وزن نرسید و طبق مقررات از مسابقات حذف شد. با توجه به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی است، کمیته فنی تصمیم گرفت که نفر دوم از این سمت جدول با مومنی کشتی بگیرد که در نهایت مومنی با کسب برتری به عنوان ملی پوش ایران در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.

کد خبر: 43472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =