هیچ درخواست افزایش قیمتی بررسی نمی‌شود

جلسه ستاد تنظیم بازاربه ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و در آن تاکید شد که تا پایان سال هیچ درخواست افزایش قیمتی را بررسی نمی کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر اینکه باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه تر ادامه یابد تا شاهد هیچگونه افزایش قیمت و گرانی در کالاهای هدف و اقلام اساسی و نیازهای مردم وجود نداشته باشد، گفت: با تلاش ها و اقدامات دولت علاوه بر تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم در مرحله ای هستیم که می توانیم تبدیل به صادر کننده و تامین کننده نیازهای کشورهای همسایه شویم.
وی تاکید کرد: تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه های ذیربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل نمایند.
مخبر همچنین با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی شبکه توزیع و خدمات در بخش های مختلف تصریح کرد: هوشمند سازی تنها راه مبارزه با فساد، شفافیت اطلاعات و قطع شدن واسطه گری در کشور است.
در این جلسه که وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنگوی دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشی از وضع موجود و نیازمندی های بخش خدمات حمل بار برون شهری و همچنین اقدامات و سیاست های حمایتی اتخاذ شده در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور ارائه کرد.
همچنین در ادامه جلسه در راستای حمایت و حل مشکلات کامیون داران و شرکت های حمل و نقل جاده ای مقرر شد سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های لازم در جهت تامین و توزیع لوازم یدکی، روغن موتور دیزلی با قیمت کارخانه، تامین لاستیک سنگین و نیمه سنگین با کیفیت و قیمت مصوب و تسهیل و تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور اتخاذ شود.
شهرداری تهران نیز در این جلسه گزارشی از نرخ خدمات، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و مدل های فعلی و پیشنهادی در قیمت گذاری حمل و نقل درون شهری و جابجایی مسافر در بخش های مختلف مترو، اتوبوس و تاکسی ارائه کرد.
همچنین وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین اقدامات در حوزه شبکه هوشمند تجاری سازی کشاورزی و آماری از چگونگی توزیع هوشمند کالاهای اساسی موردنیاز مردم را به اطلاع اعضا رساند.
در این جلسه مقرر شد با افزایش ظرفیت شبکه توزیع هوشمند و همچنین مراکز و میادین میوه و تره بار تا پایان سال جاری اقلام مورد نیاز مردم در سریعترین زمان و آسانترین راه به دست مردم برسد.

کد خبر: 44199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =