نقش اساسی زنان در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور

وزیر جهاد کشاورزی گفت: زنان، نقش اساسی در تولید محصولات کشاورزی و امنیت غذایی کشور دارند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور بانوان همکار در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: حضرت زهرا (س) یک نمونه وارسته و بزرگ و الگوی بشریت است.

وی افزود: بانوان شاغل در کنار نقش مادر بودن، تمام وظایف خود را به صورت کامل در وزارت جهاد کشاورزی انجام می دهند و نقش بزرگی در امنیت غذایی کشور دارند.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بیش از ۱۳ هزار نفر بانو در وزارت جهاد کشاورزی مشغول به کار هستند که نقش اساسی در امنیت غذایی و تولید در کشور دارند.

وی ادامه داد: خانم ها بسیار دقیق تر و دلسوز تر از آقایان کار می کنند به خصوص که شغل این بانوان تامین کننده امنیت غذایی، تامین غذا و امنیت کشور است.

ساداتی نژاد افزود: از تمام بانوان این وزارتخانه که پرتلاش در کنار مردان کار می کنند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی عنوان کرد: از زنان روستایی که در بخش کشاورزی کشور در روستاها تلاش می کنند و در بخش های مختلف تولیدی مشغول به کار هستند، تشکر می کنم و روز زن را به این عزیزان تبریک می گویم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بانوان، موفقیت های بزرگی را در بخش کشاورزی، کشت بافت، گلخانه، ترویج و نظارت بر کشاورزی و شیلات به ارمغان آورده اند.

ساداتی نژاد با آرزوی سربلندی برای تمام بانوان ایران خاطرنشان کرد: خداوند توفیق دهد با کمک بانوان این بخش در حوزه امنیت غذایی، توزیع و بازاررسانی غذا به موفیقت برسیم.

وی با اشاره به این که با الحاق بخش بازار به وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم، خانواده این وزارتخانه بزرگتر شده است، عنوان کرد: تمام توزیع کنندگان محصولات کشاورزی به این وزارتخانه پیوسته اند و فرماندهی واحد می تواند امنیت غذایی کشور را بهبود دهد.

در پایان این مراسم، از همسران شهدا، بانوان نخبه و پژوهشگر و بانوان نمونه روستایی و عشایر کشور توسط وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تقدیر شد.

کد خبر: 44493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =