خط و نشان سرمربی بوکس برای حریفان

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: از دارنده برنز جهان تا مبتدی‌ترین بوکسور، برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید در انتخابی‌ها شرکت کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، علیرضا استکی درباره زمان شروع اردوهای تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی، توضیح داد: در حال حاضر تمرین می‌کنیم، اما به زودی این تمرینات متوقف می‌شود و اردوها به بعد از مسابقات قهرمانی کشور موکول خواهد شد تا با استفاده از نفرات منتخبی که در قهرمانی کشور معرفی می‌شوند، تمرینات را پیگیری کنیم. مسابقات قهرمانی کشور در زاهدان است و تمرینات ما نیز در حال حاضر تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس، در پاسخ به این سوال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است؟ اظهار کرد: بله، همه باید شرکت کنند و هر کسی که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد تنها راه ورودش به اردوها همین مسابقات قهرمانی کشور است. ما ۲۴ نفر را انتخاب می‌کنیم تا با آن‌ها اردوهای خود را شروع کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نفراتی چون دانیال شه‌بخش، میثم قشلاقی، شاهین موسوی و ... نیز باید در این مسابقات شرکت کنند؟ توضیح داد: بله، هیچ کس حق غیبت در این مسابقات را ندارد، البته اگر می‌خواهد در تیم ملی باشد. هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد و قهرمانی جهان هم تمام شده است. الان همه باید در قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی است مشت بزنند تا خود را ثابت کنند.

استکی در پاسخ به این سوال که آیا با کادر فنی در زاهدان حضور خواهد داشت؟ گفت: ما از روز اول به همراه کادر فنی در کنار رینگ مسابقات انتخابی خواهیم بود تا بهترین‌ها را شناسایی کرده و انتخاب کنیم. تمرکز ما نیز بر روی بازیکنان جوان است تا برای آینده تیم ملی مفید باشند.

سرمربی تیم ملی بوکس پیش از انتخابات از رئیس آینده خواسته بود تا شرایط اردوها از نظر پزشک و فیزیوتراپ را بهبود ببخشد. او در مورد اقدامات حسین ثوری برای برطرف شدن این مشکلات نیز گفت: آقای ثوری قول داده‌اند که خودشان شخصا پیگیر موضوع باشند تا شرایط بهبود یابد. ما نیاز داریم که از نظر پزشک و غذا شرایط بهتری را در تیم ملی شاهد باشیم و فدراسیون نیز این قول را به ما داده است.

کد خبر: 44500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =