انقلاب اسلامی الگوی زن واقعی را تحقق بخشید

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: انقلاب اسلامی الگوی واقعی و اسلامی زن را تحقق بخشید؛ الگوی سوم زنِ «نه شرقی، نه غربی»، الگوی زن ایرانی - اسلامی است.

به گزارش آتیه آنلاین، نرجس بختیار خلج، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده، در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی واقعی و اسلامی زن را تحقق بخشید؛ الگوی سوم زنِ «نه شرقی، نه غربی»، الگوی زن ایرانی - اسلامی است.

وی افزود: عدم اجرای برخی قوانین و یا معطل و ناقص بودن اجرای قوانین مرتبط با زنان در جامعه از جمله مشکلات موجود است که باید چاره اندیشی و برطرف شود.  

بختیار خلج اضافه کرد: برنامه ریزی در خصوص موضوعات تعالی خانواده و زن و شناسایی و پیگیری مشکلات زنان شاغل از جمله برنامه های در دست بررسی در حوزه زنان و خانواده در قالب سیاستگذاری های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.  

به گزارش آتیه آنلاین، مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر، امروز (دوشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از بانوان در محل وزارت کار برگزار شد.

همچنین در این مراسم از طرف عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از زنان برگزیده فعال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  بانوان برگزیده کارآفرین به عنوان مادران نمونه و عصمت احمدیان، مادران شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 44620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =