بانوان ورزشکار کارگر، سفیرکارآمدی در تولید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بانوان ورزشکار جامعه کارگری، سفیران نشاط و کارآمدی در فضای کار و تولید کشور هستند، گفت: امید است با فرهنگ‌سازی مستمر، امکانات و فضای بیشتری برای ورزش بانوان کارگر فراهم شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی " حجت الله عبدالملکی" در آئین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور، با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س)، از ایشان به عنوان الگوی زنان مسلمان یاد کرد و گفت: خوشبختانه بانوان کارگر در عرصه های مختلف از جمله تولید، فرهنگی و اجتماعی، قرآنی و ورزشی نیز نقش آفرین هستند و موفقیت های بسیاری ثبت کرده اند.

عبدالملکی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران این فضا را محیا کرده تا زنان همزمان با رعایت کرامت زن مسلمان ایرانی امکان نقش آفرینی در تمام عرصه‌های سیاسی اقتصادی، اجتماعی و ورزشی را داشته باشند.

 وی افزود: این مسابقات اتفاق بسیار مهمی در راستای همگام شدن کار و تولید با ورزش است؛ چرا که باعث نشاط و سر زندگی جامعه‌ و افزایش بهره‌وری تولید می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: توسعه ورزش های سلامت محور در بین کارگران، افزایش نیروی روح و جسم کارگران را در پی دارد و باعث ارتقا کمی و کیفی تولید می شود به خصوص برای بانوان کارگر که علاوه بر نقش آفرینی در کار و تولید به عنوان محور  و ستون خانواده ایفای نقش می کنند.

عبدالملکی افزود: این رویداد ورزشی به نوعی ترویج شعائر نیز محسوب می‌شود، به این دلیل که ورزشکاران کارگر می‌توانند به عنوان الگویی برای سایر بانوان، این موضوع را ترویج دهند و اثبات کنند که کار و تولید با ورزش، پر رونق تر و مفید تر خواهد بود.

کد خبر: 44662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =