بازنشستگان نیازمند حمایت هستند و مجلس در کنار آنهاست

علی نظری خانقاه گفت: مجلس همیشه در کنار بازنشستگان بوده و خواهد بود، رقم پیشنهادی کمیسیون تلفیق برای تعیین پرداخت مبلغ بدهی برای سال آینده، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود که در نهایت با ۹۰ هزار میلیارد تومان موافقت شد.

علی نظری خانقاه؛ عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با مصوبات این کمیسیون با اشاره به اینکه در کمیسیون تلفیق مصوب شده تا دولت در سال آینده، ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند، گفت: این سازمان در قبال بیش از ۴۴ میلیون نفر از اقشار جامعه پاسخگوست به همین دلیل با در نظر گرفتن حق و حقوق این سازمان سعی کردیم تا بار سنگینی که بر دوش دارد را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: تورم، گرانی و افزایش روز به روز قیمت ها سبب شده تا مردم دچار مشکل شوند به ویژه بازنشستگان عزیز چشم امیدشان به حقوق دریافتی ماهیانه است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت این مبلغ از بدهی از سوی دولت به سازمان تامین اجتماعی میتواند گره‌گشای برخی مشکلات بازنشستگان عزیز باشد.

نظری خانقاه خاطرنشان کرد: مجلس همیشه در کنار بازنشستگان بوده و خواهد بود، رقم پیشنهادی کمیسیون تلفیق برای تعیین پرداخت مبلغ بدهی برای سال آینده، ۱۲۰ هزار میلیارد تومان بود که در نهایت با ۹۰ هزار میلیارد تومان موافقت شد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازنشستگان که عمری در خدمت جامعه بوده اند، امروز نیازمند حمایت جدی هستند و این وظیفه دولت و مجلس است تا با تصویب قوانین و اجرایی کردن آنها، حمایت خود را نشان دهند.

کد خبر: 45668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =