سینماهای مردمی جشنواره فجر خالی مانده است؟

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای چهلمین جشنواره فیلم فجر درباره اخبار منتشرشده مبنی‌بر خالی بودن برخی سینماهای مردمی این رویداد توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش آتیه آنلاین،محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برخی شایعات منتشرشده درباره فروش ارگانی بلیت برخی فیلم‌های جشنواره در سینماهای مردمی و خالی ماندن سالن‌ها به‌رغم تکمیل ظرفیت فروش آن‌ها در سامانه‌های فروش بلیت گفت: امسال به‌هیچ‌عنوان فروش بلیت ارگانی نداشته‌ایم و هر مخاطبی که بلیت تهیه کرده باشد، حتماً به سینما رفته است، مگر آنکه کرونا مانع شده باشد.

وی با تکذیب خالی ماندن برخی سالن‌ها گفت: همه سالن‌ها تقریباً پر هستند، به‌خصوص برای فیلم‌هایی که تبلیغ مناسبی هم دارند. «مرد بازنده» در تمام سینماها، ظرفیت ۶۰ درصد را تکمیل کرده است اما در مقابل هستند فیلم‌هایی که از قبل هم مخاطبان بلیت برای آن‌ها نخریده بودند. وضعیت فیلم‌ها متفاوت است.

فرجی عنوان کرد: اینکه شنیده‌اید برخی سالن‌های مردمی جشنواره خالی هستند، درست است اما این سالن‌ها مربوط به فیلم‌های کم‌طرف‌دارتر است که ۱۰ تا ۱۵ درصد بلیت‌فروشی داشته‌اند. اما فیلم‌هایی که در دو روز اول همه ظرفیت آن‌ها پر شده بود، همه با ظرفیت کامل اکران می‌شود. مگر می‌شود مخاطبی هزینه تهیه بلیت پرداخته باشد اما برای تماشای آن به سالن نرود؟

مدیر امور سینماهای چهلمین جشنواره فیلم فجر در عین حال گفت: این نکته را هم مدنظر داشته باشید که معمولاً در دو روز اول جشنواره سینماهای مردمی خلوت‌تر است و مطمئن باشید در روزهای پنجشنبه و جمعه که آخر هفته است، سینماهای مردمی جشنواره هم شلوغ‌تر خواهد شد. البته اگر کرونا اجازه دهد.

کد خبر: 45683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =