استفاده از فرصت‌های شغلی در اعزام نیروی کار به برزیل

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اشاره به اعزام نیروی کار تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استفاده از فرصت‌های شغلی برای اعزام نیروی کار را ضروری دانست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حامد فروزان» در نشست با «لائودمارگونسالس آگوئیا نتو» سفیر برزیل در تهران، به همراه مدیران مجموعه‌های اقتصادی ۲ کشور تأکید کرد: روابط بسیار خوبی میان ایران و برزیل برقرار است.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ایران و برزیل از سال‌ها پیش در زمینه اقتصادی و اجتماعی همکاری داشته و ظرفیت‌های خوبی برای افزایش همکاری‌ها وجود دارد.

وی، حجم مبادلات میان ۲ کشور را حدود ۵ میلیارد دلار بیان و اظهار کرد: انتظار داریم این رقم افزایش یابد.

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای،   بهزیستی، تأمین اجتماعی و نظام بیمه‌ای، پتانسیل‌های اقتصادی بسیاری در زیرمجموعه‌های خود دارد.

فروزان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تعاونی‌ها اشاره و بیان کرد: مایل به سرمایه‌گذاری مشترک بین دو کشور در زمینه تعاونی‌ها هستیم.

ایران، اصلی‌ترین شریک تجاری ماست

در ادامه این نشست «لائودمار گونسالس آگوئیا نتو» سفیر برزیل در ایران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و تبریک دهه فجر به دولت ایران خاطرنشان کرد: امروز ایران، اصلی‌ترین شریک تجاری برزیل است و تمایل داریم این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: در برزیل اعتقاد زیادی به همکاری‌های بخش دولتی، خصوصی و توسعه مناسبات وجود دارد.

وی تأکید کرد: به ‌رغم تحریم‌ها علیه ایران، برزیل همواره در کنار ایران بوده و حجم بسیار خوبی از مبادلات میان دو کشور وجود دارد.

سفیر برزیل خاطرنشان کرد: در بخش تعاونی به ویژه در بخش کشاورزی تجربیات بسیار خوبی وجود دارد.

در ادامه این نشست نمایندگان برخی از شرکت‌های برزیلی و ایرانی به بیان و معرفی ظرفیت‌های خود پرداختند.

کد خبر: 46285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =