اگر سوپراستار پای‌کار بود، فیلم ضربه می‌خورد

کارگردان فیلم «نمور» باور دارد که حضور سوپراستارهای بازیگر به فیلمش ضربه می‌زد و از این‌رو در انتخاب بازیگران سراغ آن‌ها نرفته است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در آخرین روز از برگزاری جشنواره نشست خبری فیلم «نمور» با حضور عوامل فیلم برگزار شد. 

 سید یاسر جعفری، تهیه‌کننده «نمور» درباره موقعیت مکانی نمور توضیح داد: قصه این فیلم در شمال می‌گذشت و از آن‌جایی که بیست روز در شهر انزلی باران می‌بارید ما این شهر را برای فیلمبرداری انتخاب کردیم.

داوود بیدل کارگردان فیلم اضافه کرد: بعضی از فیلم‌ها در فضایی مخصوص به خود فیلمبرداری می‌شوند. ما نخواستیم مخاطب را درگیر دکوپاژهای عجیب وغریب کنیم. سعی کردم در پلان‌ها ردپایی از خودم جا نگذارم تا مخاطب با چیزی که درون پلان است ارتباط برقرار کند.

بی دل درباره ترکیب بازیگران گفت، ترکیب بازیگران برایم خیلی مهم بود، اگر سوپراستار پای این کار بود، فیلم ضربه می‌خورد. من توانستم با این دوستان حرف دلم را بزنم.

بهاره  کیان‌افشار درباره بازی در این فیلم شانس جایزه گرفتن گفت: فکر نمی‌کنم برای هیچ بازیگری جایزه گرفتن جذاب نباشد. اما فکر نمی‌کنم این نقش به لحاظ مختصاتی که دارد برای سیمرغ گرفتن مورد توجه قرار بگیرد. من بدون توجه به موضوع جایزه گرفتن در این کار ایفای نقش کردم.

محمدرضا علیمردانی درباره بازی در این فیلم افزود: شما فکر می‌کنید فیلم ضعیف بوده اما از نظر ما ضعیف نبوده است، من با خیلی‌ها فیلم را دیده‌ام که آن را دوست داشته‌اند. من فیلمنامه را دوست داشتم و از همکاری با این کارگردان بسیار خوشحالم. پسندیدن یا نپسندیدن آثار، امری سلیقه‌ای است.

نوشین معراجی در پاسخ به ضعیف بودن دیالوگ‌ها توضیح داد: سعی من این بود که فیلمنامه‌ای بنویسم که قوی باشد و اگر شما آن را ضعیف پنداشتید حتما از ضعف من بوده است. خواستم در فیلمنامه گره‌به‌گره کار کنم و اطلاعات را ذره‌به‌ذره تزریق کنم.

کد خبر: 46494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =