دورخیز نایب‌قهرمان امیدهای جهان برای درخشش در وزن جدید

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان معتقد است باید او را به عنوان یکی از مدعیان وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی بزرگسالان محسوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، امین کاویانی نژاد دارنده ۲ مدال طلای جوانان جهان و قهرمان آسیا را باید یکی از مدعیان وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های جام تختی دانست که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان دورخیز کرده است.

امین کاویانی‌نژاد که توانست عنوان نایب‌قهرمانی امیدهای جهان در سال ۲۰۲۱ را کسب کند در آستانه حضور در جام تختیاظهار داشت: حضور در وزن جدید را در مسابقات امیدهای جهان به عنوان یک میدان رسمی تجربه کردم که خوشبختانه با موفقیت همراه بود. البته به یک تورنمنت تدارکاتی هم اعزام شده بودم که در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک رفتم.

وی که خود را یکی از مدعیان اصلی جام تختی می‌داند ادامه داد: تمرینات خوب و پرفشاری را در شهر اندیمشک پشت سر گذاشتم و حضور در لیگ برتر هم توانست کمک زیادی به من کند. بدیهی است بعد از تغییر وزن باید کمی از نظر توان بدنی خود را تقویت می‌کردم که خوشبختانه فرصت این کار بود و حالا مهیای حضور در جام تختی هستم. البته می دانم رقبای بسیار سرسختی در بین مدعیان داخلی و خارجی دارم اما به هیچ عنوان تحت تأثیر نام آنها قرار نخواهم گرفت.

کاویانی نژاد که تجربه حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را هم دارد در پایان گفت: در آن مسابقات در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی گرفتم و حالا قصد دارم در یک وزن بالاتر هم در رده بزرگسالان به میدان بروم. به همین دلیل نگاه جدی و ویژه ای به جام تختی دارم و باید استارت خوبی از این مسابقات برای تیم ملی بزنم.

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به عنوان سومین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روزهای ۳ تا ۶ اسفند ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر: 47290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =