چهره قهرمان فوتبال کارگران مشخص شد

تیم خوزستان توانست به مقام قهرمانی مسابقات فوتبال دسته یک کارگران دست پیدا کند.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های فوتبال دسته یک کارگران کشور به صورت متمرکز و با حضور ۸ تیم برگزار شد و در پایان چهره قهرمانی این این رقابت‌ها مشخص شد. در این دوره از مسابقات که به مدت ۵ روز در شهر بندرعباس برگزار شده بود، تیم کارگران استان خوزستان توانست صاحب عنوان قهرمانی شود. تیم‌های فوتبال استانهای لرستان، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان، البرز، خوزستان، هرمزگان (تیم آلمینویم المهدی، فولاد هرمزگان) در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند و برای رسیدن به قهرمانی با هم مسابقه دادند. 

تیم استان خوزستان در چارچوب دیدار نهایی و فینال این مسابقات به مصاف تیم کارگران استان تهران رفت و با کسب پیروزی ۲ بر صفر، به مقام قهرمانی رسید و جام را بالای سر برد. پیش از بازی فینال نیز دو تیم دیگر راه یافته به مرحله نیمه نهایی یعنی تیم های استان لرستان و کارگران  البرز در چارچوب بازی رده بندی به مصاف هم رفتند که لرستانی‌ها با پیروزی ۲ بر صفر صاحب عنوان سوم شدند. 

مسابقات فوتبال دسته یک کارگران پیش از این قرار بود به میزبانی استان  خوزستان برگزار شود که به دلیل قرمز شدن وضعیت این استان برگزاری آن در خوزستان لغو و به شهر بندرعباس واگذار شد.

کد خبر: 47302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =