امروز؛ افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت مردم

نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، شنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۴ با حضور «حجت الله عبدالملکی» وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت و جمعی از مدیران کشوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین نمایشگاه دستاوردهای ۱۸۰ روزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویکرد تبیین دستاورها و خدمات شش ماه تصدی دولت سیزدهم و وزارت مردم از امروز، هفتم اسفند ماه به مدت دو هفته در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه بررسی چالش‌ها، معرفی اهداف و برنامه‌های آتی و واکاوی و آسیب شناسی اهداف و چشم انداز پیش‌ روی وزارت کار را مورد هدف قرار داده است.

گفتنی است که در دو هفته پیش رو، نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم، در ۳۲ بخش و با مشارکت معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میزبان اقشار مردم، خبرنگاران، فعالان اقتصادی، اصناف کارگری و کارفرمایی و مدیران مرتبط است.

برگزاری نشست‌های تخصصی، نشست های مطبوعاتی معاونین و مدیران وزارتخانه، رویدادها، تورهای رسانه‌ای و ... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه در طول مدت برگزاری است.

کد خبر: 47746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =