دستور ویژه رئیس‌جمهور برای حل مشکل ایرانیان مقیم اوکراین

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور بر حمایت از ایرانیان ساکن اوکراین به خصوص دانشجویان تأکید کرد و دستور داد، وزارت امور خارجه با رایزنی جدی تا حل مشکل پیگیر باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه در هیئت دولت گفت: رئیس‌جمهور بر حمایت از ایرانیان ساکن اوکراین به خصوص دانشجویان تأکید کرد و دستور داد، وزارت امور خارجه با رایزنی جدی تا حل مشکل پیگیر باشد.

وی همچنین به گزارش وزیر نفت در جلسه هیئت دولت اشاره کرد و افزود: به حمدالله از پیک مصرف گاز عبور کردیم و تمام محدودیت‌ها برای صنایع در حوزه مصرف گاز برداشته شده است.

سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور ضمن تقدیر از مدیریت مناسب وزارتخانه‌های نفت و نیرو، عدم قطعی گاز در کشور را از نتایج آن دانست.

بهادری جهرمی از گزارش وزیر اقتصاد در خصوص تسهیل سیاست صدور مجوز کسب و کار گفت و افزود: برخی از وزارتخانه‌ها مثل وزارت کار، میراث فرهنگی که در بحث صدور مجوز پیشرو بودند، گزارشی ارائه کردند و رئیس‌جمهور بر سهولت صدور مجوزها برای تحقق شعار سال تأکید جدی داشتند.

سخنگوی دولت از رفع ایرادات لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری سرخس، دوغارون و مازندران خبر داد و گفت: دولت با ارائه سه لایحه مجزا برای ایجاد مناطق آزاد تجاری در این سه منطقه موافقت کرد.

کد خبر: 47933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =