حمایت از کارآفرینان با تاسیس بانک‌های ایده، متخصصین و سرمایه‌گذاران 

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: حمایت از کارآفرینان و ایده پردازان با تاسیس بانک های ایده، متخصصین و سرمایه گذاران در وزات کار امکان‌پذیر می شود.

به گزارش آتیه آنلاین، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بانک ایده های کشور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته و بنا است که این بانک هر ۶ ماه یکبار به روز شود و امیدواریم که تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد ایده های موجود در این بانک به ۵۰ هزار برسد.

وی افزود: برخی اوقات دیده می شود در مناطق کمتر توسعه یافته  ایده برای حوزه های اشتغال زایی در این مناطق وجود ندارد و باید توجه داشت که ایده پردازی ابتدای راه کارآفرینی است.

کریمی بیرانوند در ادامه گفت: پیگری، حمایت و تقویت ایده پردازی از برنامه های وزارت کار است و در این راستا البته بانک متخصصین کشور را  در برنامه داریم.

معاون وزیر کار بیان داشت: بانک های متخصصین، ایده و سرمایه گذاران حوزه اشتغال از جمله برنامه هایی است که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیده شده و با تاسیس بانک های ایده و متخصصین اولین گام در این حوزه برداشته شده است.

بیرانوند همچنین گفت: تحرک پیش بینی شده در فضای کسب و کار کشور نیازمند حمایت از کارآفرینان پیشرو است.

کد خبر: 48042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =