تقدیر از ایده‌های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی وزارت کار

در جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی از ۱۵ ایده پرداز برتر این حوزه تقدیربعمل آمد.

حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی گفت: وزارت مردم چهارکلان پروژه بزرگ را متقبل شده است که در این راستا طرح زیست بوم ملی اشتغال در حوزه اشتغال‌زایی در دست اقدام است. 

وی اضافه کرد : در زمینه اشتغال اتفاق بسیار مهم حلقه بسیار جدی در حوزه ایده پردازی است و در حوزه های مختلف در این راستا در کشور بی نهایت دارای ظرفیت هستیم و در واقع ایده در این زمینه باید طرح شوند
وی تصریح کرد : شناسایی ایده های کار آفرینی  و اشتغالزا نیاز و برنامه ما در و ازت من کار است  از نظر وجود کشورهای ایده پرداز، ایران نا از کشورهای خوب و پربار دنیا است. 
وزیر کار بیان داشت : ظرف دو ماه از اجرای جشنواره ایده های برتر اشتغالزا و کارآفرینی بیش از ۴هزار و ۶۰۰ ایده به دست ما رسید که نشان از وجود ایده پردازان در کشور است. هرکدام از این ایده ها در صورت اجرایی شدن می توان انتظار اشتغالزایی در سطح گسترده داشت. 
عبدالملکی ادامه داد:باید برنامه های جدی تری در خصوص دریافت و حمایت از ایده ها داشه باشبم و البته در وبسایت اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب سامانه ایده های کار آفرینی قابل ثبت است و در واقع دبیرخانه دائمی این جشنواره در وزارت کار فعال است. 
وی در ادامه اظهار داشت : ایده هایی که از مرحله داوری عبور می کنند  بهتر است که با رتبه بندی، تصسیم بندی لازم را داشته باشند. ارائه تسهیلات و دیگر حمایت ها از ایده پردازان از مارهای ضروری و موردنیاز در استفاده از این ایده ها است. 
وزیر کار ادامه داد:بایدبه دنبال ایجاد یک ایده بازار حرفه ای در کشور باشیم و این مهم با همکاری و هماهنگی با افراد ایده پرداز ممکن می شود.
عبد الملکی گفت: ایده های خوب در صورتی که به درستی معرفی شوند. جای خود را پیدا خواهند کرد و در گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند ارائه ایده هایی در تراز جهانی هستیم.
در پایان جشنواره ایده های برتر اشتغالزایی و کارآفرینی از ۱۵ ایده پرداز برتر این حوزه تقدیربعمل آمد.

کد خبر: 48052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =