تولید محصول با نگاه به اقشار کم درآمد از رسالت‌های مهم اجتماعی است  

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: تولید محصولات با نگاه به اقشار کم درآمد به عنوان یکی از فعالیت‌ها و رسالت های مهم حوزه مسئولیت اجتماعی مطرح است.  

به گزارش آتیه آنلاین، محمد اسکندری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در جریان رونمایی از ۱۰ پروژه و محصولات جدید شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) گفت: در مجموعه پگاه به عنوان اولین شرکت لبنی ایران با دریافت بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن شیر روزانه، دو نگاه همزمان اقتصادی و سودآوری و نگاه ملی به اقشار کم درآمد مردم وجود دارد.  

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: نگاه به تولید محصولات با نگاه به اقشار کم درآمد به عنوان یکی از فعالیت ها و رسالت های مهم حوزه مسئولیت اجتماعی مطرح است.  

وی تصریح کرد: توجه به بازارهای صادراتی و بازارهایی که در گذشته وجود داشته و در حال حاضر در دسترس نیستند نیز از اقدامات و برنامه های مورد نظر خواهد بود.  

اسکندری ادامه داد: نگاه به سلائق مختلف مردمی در شرکت پگاه مورد توجه قرار گرفته است و در واقع در این حوزه باید پگاه به عنوان یک برند ملی مطرح باشد.  

وی در ادامه اظهار داشت: مهندسی مبتنی بر ظرفیت داخلی همواره در راستای تولیدات صنایع شیر مورد تمرکز بوده است.  

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: سیاست صنایع شیر ایران باید در قالب ارزآوری متمرکز باشد و همچنین تکمیل زنجیره تولید در پگاه نیز از جمله موارد مهم و قابل انتظار است.  

وی گفت: در مورد سیاست ارز ترجیحی باید بودجه حمایت از تولید دیده شود و یا به طور ویژه حمایت از لبنیات در  قالب یارانه لبنیات مورد توجه باشد.  

اسکندری تصریح کرد: در سایت صندوق بازنشستگی بخش مناقصه و مزایده راه اندازی شده و این اقدام در حوزه شفافیت مورد توجه قرار گرفته و شرکت صنایع شیر ایران نیز در این راستا فعالیت لازم را داشته است. ورود پگاه به بورس در راستای اقدامات حوزه شفافیت نیز در حال انجام است.  

گفتنی است مراسم رونمایی از ۱۰ پروژه و محصولات جدید شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) امروز شنبه (۱۴ اسفند) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماه وزارت کار در دولت سیزدهم برگزار شد.

کد خبر: 48194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =