محصولات جدید صنایع شیر ایران رونمایی شد

حجت الله عبدالملکی در جریان این مراسم گفت: موفقیت های عالی در حوزه نوآوری و تولید محصولات جدید برای وزارت مردم و صنایع کشور، افتخار بزرگی است.  

به گزارش آتیه آنلاین، امروز، شنبه (۱۴ اسفند) مراسم رونمایی از ۱۰ پروژه خودکفایی و محصول جدید صنایع شیر ایران (پگاه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل نمایشگاه دستاوردهای ۶ ماهه وزارت کار برگزار شد.

حجت الله عبدالملکی در جریان این مراسم گفت: موفقیت های عالی در حوزه نوآوری و تولید محصولات جدید برای وزارت مردم و صنایع کشور، افتخار بزرگی است.  

وی اضافه کرد: در وزارت مردم چهار کلان پروژه مبتنی بر زندگی مردم در جریان است؛ در حوزه کار به دنبال ریشه کن کردن معضل بیکاری؛ در حوزه آتیه مردم، نظام ملی صندوق های بازنشستگی، در ارتباط با رفاه، رفع فقر در زندگی مردم و در راستای اموال مردم نیز به دنبال اجرای نظام مدیریتی صحیح در خصوص اداره شرکتها هستیم.  

وی گفت: گسترش و توسعه تولید در راستای مدیریت شرکتها از سیاستهای وزارت کار است. مسیر اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید حتی با حاشیه سود کمتر است و این به عنوان یک اصل اساسی مطرح است.  

عبدالملکی در ادامه اظهار داشت: یکی از سیاست های جدی در وزارت کار، خودکفایی است که تولید محصولات جدید صنایع شیر ایران نیز در این خصوص صورت گرفته است.  

وزیر کار بیان داشت: افزایش سرمایه گذاری در حوزه های فنی و نوآوری از برنامه هایی است که سودآوری شرکت ها و تقویت اقتصاد را به دنبال خواهد داشت.  

وی ادامه داد: اصرار ما در وزارت مردم تقویت اشتغال و کارآفرینی پایدار در کشور در حوزه اشتغال غیرمستقیم است که با تکمیل زنجیره های منطقه ای می توان به آن دست یافت.

وی ادامه داد: انتظار از شرکتها این است که در منطقه محل استقرار، اشتغالزایی را با تکمیل زنجیره تولید مدنظر داشته باشند.

وزیر کار گفت: شفافیت برای ما در وزارت کار بسیار مهم است و سامانه نظارت بر فعالیت شرکتها در حال طراحی است.

وزیر تعاون گفت: پگاه به عنوان یک نشان ایرانی و پرافتخار در کشور ده ها سال فعالیت داشته است و هیچ کدام از شرکت های تولید لبنی، کیفیت محصولات و گستره فعالیت این شرکت را دارا نیستند اما با توجه به ظرفیت ها، نیازمند احیای پگاه هستیم و انتظار داریم که این شرکت جایگاه لازم را بازیابی کند.

عبدالملکی بیان داشت: امیدواریم از امروز تولید محصولات جدید با جدیت در کارخانجات صنایع شیر ایران آغاز و پیگیری شود.

در پایان این مراسم  به طور همزمان و در قالب ارتباط تصویری با کارخانجات صنایع شیر ایران (پگاه) در استان‌ها، رونمایی از محصولات و پروژه های جدید این شرکت انجام شد.

کد خبر: 48208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =