آخرین اظهارات وزیر ورزش درباره واگذاری سهام سرخابی‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: تا پایان شهریور بخش مهمی از سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپویس (۵۱ درصد) واگذار می‌شود که این به تدریج انجام خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین،  سیدحمید سجادی روز دوشنبه در آیین درختکاری در ورزشگاه آزادی تهران در سخنانی درباره واگذاری سهام باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:  بعد از ۲۴ سال سهام سرخآبی‌ها به هواداران واگذار شد و روز بزرگ و تاریخی را پشت سر گذاشتیم. در مرحله نخست استقبال خوبی صورت گرفت که حدود ۲۰۰ هزار نفر برای پرسپولیس و حدود ۱۸۰ هزار نفر برای استقلال استقبال شد و تا پایان شهریور بخش مهمی از این سهام (۵۱ درصد) به تدریج واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم استقبال خوبی کردند و این مرحله تا یک‌ماه ادامه دارد اگر سهام به فروش برود این مدت کم می‌شود. از رییس جمهوری قدردانی می‌کنم که اگر تلاش و نگاه مثبت او نبود این اتفاق نمی‌افتاد. حمایت رییس جمهوری باعث شد این نگاه اصولی و درست در ورزش کشور کارش را آغاز کند و امیدوارم سنگ بنای خوبی در ورزش کشور باشد و این ۲ باشگاه مردمی با حمایت مردم از بهترین شرایط برخوردار شوند.

پرونده واگذاری سهام سرخآبی‌ها پس از سال‌ها چالش بسته شد و پذیره نویسی آنها از (یکشنبه، ۱۵ اسفند) در فرابورس به مرحله اجرا رسید.

وزیرورزش و جوانان درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال و تدوین آن گفت: «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع است و  هر وقت با او جلسه برگزار کردیم اطلاع می‌دهیم.

سجادی درباره میزبانی مشهد در دیدار با تیم ملی فوتبال لبنان در مقدماتی جام جهانی گفت: هفته پیش ماجدی به وزارت ورزش آمد و درباره اوضاع تیم ملی و اینکه ما چه کمک می‌توانیم انجام دهیم تا تیم ملی ۲ بازی خود را به خوبی پشت سر بگذارد، صحبت کردیم. حال دیدار با لبنان به جای تهران در مشهد برگزار می‌شود و این موضوع چند جانبه است. هم به زیارت می‌روند و هم ورزشگاه مشهد میزبان خوبی است.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه توضیح داد:  فدراسیون باید پیگیر باشد و ما می‌خواهیم تماشاگر بیاید. حال و هوای ورزشگاه با تماشاگر بسیار متفاوت است.

دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در چارچوب هفته نهم مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز پنجشنبه ۴ فروردین ماه ساعت ۲۰ به وقت محلی و ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود. 

همچنین دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان نیز نهم فروردین ۱۴۰۱ از ۲۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

جامعه ورزش کشور مروج احیای محیط زیست باشند

 وزیر ورزش وجوانان در ادامه سخنان خود در مراسم درختکاری در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بخشی از درختان به نام مدال‌آوران طلای المپیک و پارالمپیک کاشته شد که برای اولین بار این کار انجام می‌شود. مجموعه ای از نام‌های بزرگ داشتیم که امیدواریم نقطه عطفی در کنار مدال‌آوری در ورزش باشد.

سجادی گفت: بیشترین استفاده از محیط زیست را جامعه ورزش دارد؛ مثل کوهنوردی، بازی‌های ساحلی، استفاده از ارتفاعات، آب، خاک و سایر موارد هنوز چمن طبیعی ارزش خود را دارد و خیلی از رشته‌ها مانند قایقرانی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری همه از محیط زیست استفاده می‌کنند. جامعه ورزش مروج این نوع تفکر باشند و یادآوری کنند قدر این موهبت الهی را بدانیم و به محیط زیست احترام بگذاریم.

وی درباره باز شدن درهای ورزشگاه به روی مردم، گفت: جاده تندرستی دور دریاچه طراحی و ورود رایگان شد و ایستگاه صبگاهی و شامگاهی هم به زودی طراحی می‌شود.

کد خبر: 48409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =