قهرمانی زنان کارگر اصفهان در مسابقات دو صحرانوردی

زنان کارگر استان اصفهان در مسابقات دوومیدانی صحرانوردی کارگران کشور به مقام نخست دست پیدا کردند.

به گزارش آتیه آنلاین،  مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کارگران کشور به میزبانی یزد و با حمایت شرکت فولاد آلیاژی ایران-یزد ویژه بانوان برگزار شد.

در روز اول این مسابقات بانوان کارگر ۱۱ استان کشور در دو رده سنی زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰ سال با هم به رقابت پرداختند و پس از برگزاری رقابتی جذاب، نفرات برتر مشخص شدند.


در رده زیر ۴۰ سال مهتاب فخرایی از البرز با عملکردی خوب و با فاصله قابل توجهی نسبت به نفر دوم، بر سکوی نخست این رقابتها ایستاد و صاحب گردن آویز طلا شد.


زهرا سمیاری از قزوین نیز دومین بانوی دونده کارگر بود که موفق شد از خط پایان عبور کند و مدال نقره این رقابتها را از آن خود کند.


مقام سوم رده سنی زیر ۴۰ سال نیز به طاهره السادات عبدالله زاده از اصفهان رسید و سکوی سوم را به نام خود شد. البرز نیز با کسب منفی ۲۷ امتیاز موفق به کسب مقام سوم شد.

مراسم اهدای مدال و جوایز با حضور مشاور استاندار یزد در حوزه بانوان، مدیرکل و سرپرست مدیریت اجتماعی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس انجمن دوومیدانی کارگران کشور، نماینده فدراسیون ورزش کارگری، رئیس و برخی از اعضای هیات ورزش کارگری و رئیس مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان برگزار شد.


در حاشیه این مراسم حکم و مدال الهه اسلامی بانوی دونده یزدی که در مسابقات دو قهرمانی کارگران کشور به میزبانی قزوین مقام کسب کرده بود، به وی اهدا شد.

کد خبر: 48495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =