اقدام کمیته فرهنگی فدراسیون کارگری به مناسبت هفته کارگر

کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش‌ کارگری به مناسبت هفته کارگر اقدام به برگزاری یک مسابقه کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین، به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر و برای گرامیداشت این هفته، فدراسیون آماتوری ورزش کارگری دست به یک اقدام فرهنگی زد. در همین راستا کمیته فرهنگی این فدراسیون تصمیم به انتشار فراخوانی در راستای برگزاری یک مسابقه فرهنگی کتابخوانی زد. مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» برگزار خواهد شد. این کتاب زندگینامه و خاطرات شهید ابراهیم هادی است.

«سلام بر ابراهیم» کتابی است که در قالب زندگینامه ای مختصر و 69 خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقود الاثر «ابراهیم هادی» منتشر شده است. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی نگارنده را در گردآوری این مجموعه ارزشمند یاری رساندند.

شهید هادی در یکم اردیبهشت ماه سال 36 دیده به جهان گشود و پس از بیست و هفت سال زندگی پر فراز و نشیب، در عملیات والفجر مقدمّاتی در منطقه فکه، بیست و دوم بهمن سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و همانطور که از خداوند می خواست، پیکر پاکش در کربلای فکه گمنام ماند. انتخاب این کتاب از سوی کمیته فرهنگی فدراسیون ورزش کارگری به این دلیل است که ابراهیم هادی سابقه درخشانی در ورزش داشته و یکی از شهدای ورزشکار هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود. 

بنا به اعلام کمیته فرهنگی فدراسیون کارگری مقرر شده است که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه از طریق وبسایت فدراسیون نسخه الکترونیکی این کتاب را تهیه کنند و در مسابقه شرکت کنند.

کد خبر: 48508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =