هدفگذاری تولید ۲ میلیون تنی در افق  ۱۴۰۱ شرکت نفت پاسارگاد

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: تولید ۲ میلیون تن محصول در افق کاری ۱۴۰۱ شرکت نفت پاسارگاد هدفگذاری شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شرکت نفت پاسارگاد، مسعود اسفندیار در سفری دو روزه به تبریز ضمن بازدید از کارخانه قیرسازی نفت پاسارگاد در این شهر با مدیرعامل پالایشگاه تبریز دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در دیدار با غلامرضا باقری با ذکر این نکته که در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی نامگذاری شده؛ وظیفه داریم با مانع زدایی از فرایندهای تولید و اشتغال زمینه ساز تحقق منویات ایشان باشیم.

وی همچنین خواستار گسترش همکاری میان این شرکت بزرگ تولیدکننده قیر و پالایشگاه تبریز به منظور افزایش میزان تولید در سال آینده شد.

اسفندیار افزود: خانواده نفت پاسارگاد با تمام توان در کنار سایر فعالان حوزه رونق تولید از تمامی توان و ظرفیت خود برای پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی استفاده خواهد کرد.

دکتر مسعود اسفندیار با اعلام اینکه در افق ۱۴۰۱ شرکت؛ نفت پاسارگاد تولید ۲ میلیون تن قیر را هدف‌گذاری کرده‌است، خاطرنشان کرد با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم له بر مانع زدایی از تولید در مجموعه نفت پاسارگاد با تعامل و هم‌افزایی کلیه کارکنان در پی تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

غلامرضا باقری مدیرعامل پالایشگاه تبریز با اشاره به اینکه نفت پاسارگاد از موفق‌ترین واحدهای تولیدی مجموعه پالایشگاه تبریز است بیان کرد: معتقدیم با تعامل بیشتر میان دو طرف قادر خواهیم بود گامی بلند در مسیر جهش تولید برداریم.

باقری همچنین تصریح کرد آمادگی لازم برای بارگیری مستقیم محصولات نفت پاسارگاد از سه ماهه اول سال آینده در این پالایشگاه بوجود خواهد آمد.

در پایان این دیدار دو طرف با تاکید بر گسترش همکاری‌ها در سال جدید ابراز امیدواری کردند این تعاملات موجب گشایش و برکت برای ایران اسلامی باشد.

دکتر اسفندیار در ادامه سفر نشستی صمیمانه با کارگران و پرسنل بخش های مختلف کارخانه داشت.
 

کد خبر: 48586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =