برگزاری نشست خبری جشنواره برترین‌های قرن

نشست خبری جشنواره برترین‌های قرن ورزش ایران امروز (دوشنبه) برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، نشست خبری جشنواره برترین‌های قرن ورزش ایران با عنوان جشنواره یک‌صد با حضور سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش، اکبر محمدخانی دبیر این جشنواره، مجید احتشام زاده، احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج جهان امروز (دوشنبه ۲۳ اسفند ماه) در شبکه ورزش برگزار شد.

سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش درباره جشنواره انتخاب برترین ورزشکار قرن ورزش ایران، اظهار کرد: سالانه در رسانه‌های معتبر ورزشی جهان شاهد آن هستیم که برترین ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی توسط صاحب نظران، کارشناسان و خبرگان و اهل فن هر رشته انتخاب می‌شوند و مورد تشویق و تقدیر قرار می‌گیرند. این انتخاب می‌تواند متناسب با تخصصی بودن هر رسانه به صورت محدود و خاص برای تنها یک رشته مانند فوتبال برگزار شود و در عین حال می‌تواند متناسب با مرجع و عام بودن رسانه از بین همه رشته‌های ورزشی انجام پذیرد.

وی افزود: بر همین اساس شبکه ورزش صداوسیما با مشارکت وزارت ورزش وجوانان، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی و دیگر نهادهای فرهنگی و ورزشی و رسانه‌ای قصد دارد برترین‌های قرن ورزش ایران را برگزیند. یکی از اتفاقات موثر و جریان‌سازی هویتی و فرهنگی و حوزه‌ی ورزش قهرمانی ایران را رقم زند.

همچنین در ادامه اکبر محمدخانی دبیر درباره تمام جزییات این جشنواره اضافه کرد: هدف کلی این جشن سعی داریم ساختار ورزش ایران بپردازیم. قدردانی از پیشکسوتان که پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند، اما در سال‌های دور رسانه‌ای نبوده تا قهرمانی این قهرمانان را برجسته کنند تا دیده شوند. توجه به اخلاق محوریت دارد.

وی افزود: عناوین جوایز برترین مدیر، برترین مربی، برترین تیم، صحنه ماندگار، مدال ماندگار، گل ماندگار، رفتار جوانمردانه و یار مظلوم هستند.

احتشام‌زاده هم درباره این جشنواره گفت: این کار بسیار عالی شبکه ورزش که سعی دارد تمامی قهرمانان و افتخارآفرینان را به اقشار مردم و جوانان این مملکت معرفی کند بسیار ارزنده است. خوشحال هستم که این جشنواره برگزار می‌شود تا بهترین‌های ورزش انتخاب شوند و اگر من هم بتوانم رای بدهم بنظرم برترین مدیر پرویز خسروانی موسس باشگاه تاج است.

قائم مقامی اذعان کرد: ارزش‌های ماندگار یک جامعه توسط یک جریان و چرخه کارآمد طراحی می‌شود تا ورزشکاران کشورشان را بهتر بشناسند. خیلی قشنگ است که انسان‌ها کنار هم یکدیگر دوست داشته باشند. من ورزش می‌کنم که جریان بسازم تا یک کشور به سربلندی و بالندگی برسد. این همایش‌های ورزشی باید اثر فرهنگی ایجاد کند تا این اثر برای جامعه تاثیرگذار باشد و باید این جشنواره خروجی بسیار ارزنده داشته باشد.

کد خبر: 48671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =