برای حمایت از بازنشستگان برنامه داریم

مدیرعامل صنایع شیر ایران با تاکید بر حمایت از اقشار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پیشنهاداتی از طرف شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در راستای توجه به تغذیه لبنی بازنشستگان کشوری در ارتباط با اختصاص بسته های محصولات این شرکت مطرح و تدوین شده است.

عبدالله قدوسی به آتیه آنلاین گفت: امیدواریم و در تلاش هستیم که شرایطی فراهم شود تا محصولات صنایع شیر ایران(پگاه) را با قیمت پایین‌تر به بازنشستگان کشوری ارائه دهیم و این قشر بتوانند از محصولات لبنیاتی این شرکت که متعلق به خود آنها است استفاده مفید و لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: ما به عنوان تولیدگران عرصه لبنیات در شرکت صنایع شیر ایران، در واقع به دنبال حمایت از بازنشستگان و تامین بخشی از نیاز لبنی قشر بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هستیم.

وی همچنین ادامه داد: در راستای تکمیل زنجیره ارزش و توجه به اشتغالزایی که مورد تاکید دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز قرار دارد، موضوع توسعه کشت و صنعت‌های وابسته به شرکت صنایع شیر ایران را در راستای چرخه تولید محصولات لبنی مورد توجه قرار داده ایم و سیاست های توسعه محور را به این سمت هدایت کرده ایم تا از این طریق امکان اشتغالزایی بیشتر در قالب فعالیت های تولیدی برای ما فراهم شود.

مدیرعالمل شرکت پگاه در ادامه بیان کرد: سیاست ها و برنامه ریزی صنایع شیر ایران(پگاه) در این راستا قرار گرفته است که علاوه بر حرکت در مسیر رونق تولید و تمرکز بر ارتقا کیفیت محصولات تولیدی لبنی، با قرار گرفتن در مسیر توسعه، اشتغالزایی مورد تاکید دولت را نیز مورد توجه قرار دهیم.

سوابق تاسیس و پیشینه اجرایی صنایع شیر ایران

شرکت صنایع شیر ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری (سهامدار عمده)، هلدینگی در حوزه صنایع غذایی ایران است که محصولات متنوعی در صنایع لبنی، نوشیدنی و پودری تولید می‌کند.

این هلدینگ با ۲۹ شرکت در ۱۳ استان کشور فعالیت دارد و با تکیه بر منابع خود و استفاده بهینه از آنها، نقش رهبری در صنعتی را بر دوش دارد که نخستین شرکت آن نیز بوده است. هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه)، بزرگترین شرکت تولیدکننده صنعت لبنیات در خاورمیانه و در نوع خود در منطقه بی‌نظیر است.

شرکت صنایع شیر ایران در سال ۱۳۳۳ به‌عنوان نخستین کارخانه شیر پاستوریزه و فراورده لبنی ایران گشایش یافت و نخستین سری از محصولات این شرکت، طیف گسترده‌ای از فراورده‌های لبنی همانند شیر، شیرکاکائو، ماست، دوغ، بستنی، پنیر، کره و کشک را شامل می‌شد. در دهه‌های ۱۳۴۰ و ۱۳۵۰ نیز زیرساخت تازه‌ای برای این شرکت ایجاد شد و از سال ۱۳۴۹ شرکت، مسئولیت پخش شیر رایگان در آموزشگاه‌های ایران را بر عهده داشت و هم‌اکنون، بزرگترین شرکت ایران در صنعت شیر است.

کد خبر: 48764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =