حضور رئیس‌جمهور در برنامه های فرهنگی و هنری دلگرم‌کننده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی تصریح کرد: حضور دلگرم‌کننده رئیس‌جمهور در برنامه های فرهنگی و هنری، تحقق شعارهای دولت مردمی در حوزه فرهنگ را ممکن می سازد.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی با انتشار تصویری از آیین اهدای جوایز کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، حساب کاربری خو در توییتر نوشت: حضور دلگرم کننده ریاست محترم جمهوری در برنامه های فرهنگی و هنری، تحقق شعارهای دولت مردمی در حوزه فرهنگ را ممکن می سازد.

‏وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: برنامه ریزی جهت خودکفایی کاغذ و تلاش برای تولید ارزان کتاب و کمک به صنعت نشر از اولویت های مهم در حوزه کتاب و نشر است.

به گزارش ایرنا، آئین اختتامیه سی‌ونهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و بیست و نهمین جایزه جهانی کتاب جمهوری اسلامی در تالار وحدت و با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر متولیان فرهنگی کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این آیین برگزیدگان و شایستگان ‌تقدیر شامل ۲۶ برگزیده سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی و ۴ برگزیده بیست و نهمین جایزه جهانی کتاب جمهوری اسلامی در گروه‌های «کلیات»، «دین»، «زبان»، «علوم خالص»، «علوم کاربردی»، «هنر»، «ادبیات»، «تاریخ و جغرافیا»، «فلسفه»، «روانشناسی»، «اقتصاد» «علوم سیاسی و حقوق» معرفی و جوایز خود را از دست رئیس جمهوری دریافت کردند.

حضور رئیس جمهور در برنامه های فرهنگی و هنری دلگرم کننده است

آیت الله رئیسی رئیس جمهور در آیین اختتامیه جایزه کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: کتاب نقش بسیار مهمی در تحلیل سیاسی و اقتصادی دارد و به همین دلیل توجه به کتاب و کتابخوانی در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس جمهوری این رویداد را اتفاقی علمی و فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد که غیر از ارتباطات علمی و فرهنگی و اجتماعی می‌تواند مسیری برای کسب استعدادهای برتر و میدان‌دادن به آن باشد.  

کد خبر: 48814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =