۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 48854
امنیت دربی ۹۸ تامین می‌شود

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور از آمادگی مأموران این یگان برای تأمین امنیت و انضباط بخشی « دربی» خبر داد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی‌ در خصوص تمهیدات یگان ویژه برای دربی روز پنجشنبه اظهار داشت: مطابق سنوات گذشته واحدهای یگان ویژه آمادگی لازم را داشته و در استادیوم استقرار خواهند داشت.

 وی با بیان اینکه برنامه های ویژه فرهنگی و فضاسازی معنوی در خصوص یادواره شهدای یگان ویژه در مدخل ورودی استادیوم پیش‌بینی شده تصریح کرد: اگر مقرر شد که خانم‌ها هم در ورزشگاه حضور داشته باشند یگان زنان نیز آمادگی لازم را داشته و توجیه شده تا انجام وظیفه کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اعلام این مطلب که از نظرما هیچ مشکلی وجود ندارد و سعی می کنیم فضای خوبی را برای تماشاگران فراهم کنیم اعلام کرد: یگان ویژه امنیت ورزشگاه را به عنوان وظیفه اصلی بر عهده دارد؛ علاوه بر آن انتظامات آنجا هم با ما هست؛ اگر چه ما از سالها قبل بارها گفته‌ایم که باید باشگاه‌ها انتظامات و پذیرایی مدعوین را به عهده بگیرند؛ به هر حال انتظام بخشی هم به نوعی به ما تحمیل شده که وظیفه باشگاه ها است.

 سردار کرمی با اعلام خبر استقرار یگان اسواران در استادیوم از هواداران درخواست کرد که مانند همیشه که به یگان ویژه لطف داشته و در کنار آنها بوده اند همچنان قوانین و مقررات را رعایت کنند و با همکاری با پلیس صحنه های خوبی را خلق کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی با بیان این مطلب که هواداران به حدی از بلوغ رسیده اند که نیاز به توجیه ندارند خاطرنشان کرد: هواداران با مرام و با معرفتی داریم که می‌توان در صحنه‌های مختلف از توان و روحیه پرنشاط آنها استفاده کرد.

به گزارش فارس، دربی ساعت ۱۷:۳۰ روز پنج شنبه ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه آزادی  برگزار می شود.

کد خبر: 48854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =