سعدآباد در چه ساعاتی میزبان میهمانان نوروزی است؟

 مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱، از ساعت ٩ صبح لغایت ١٩؛ پذیرای بازدیدکنندگان، گردشگران و سایر میهمانان نوروزی این مجموعه ملی است. تهیه بلیت ورودی هم حداکثر تا ساعت ۱۷ امکان‌پذیر است.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد؛ مهمانان این مجموعه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند. همچنین مجموعه‌ی سعدآباد روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ (روز طبیعت) تعطیل است.

 مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار و با داشتن ۱۴ موزه و کاخ موزه و با تنوعی کم‌نظیر، در تمام ایام سال (به‌جز ایام سوگواری) پذیرای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. 

این مجموعه‌  توسط شاهان در دوره قاجار و دوره پهلوی، بنیان گذاری شده است. سعدآباد دارای جنگل طبیعی، به همراه چندین کاخ، عمارت، موزه و ساختمان‌های متعدد، قنات‌ها، باغ‌ها، گلخانه‌ها و خیابان است. این مجموعه در ناحیه شمیران، در مجاورت دربند و در دامنه رشته‌کوه البرز ساخته شده‌است.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از این مجموعه در ایام نوروز به درب ورودی زعفرانیه به نشانی میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، انتهای خیابان شهید طاهری، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و یا به درب ورودی دربند به نشانی میدان تجریش، میدان دربند مراجعه کنند.

کد خبر: 48979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =