افزایش چشمگیر فوت در اثر تصادف در ۴ روز اخیر

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:در ۴ روز ابتدایی تعطیلات ۱۵۷ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۳۵ نفر در جاده‌ها و ۲۲ نفر در شهرها فوت کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به  نقل از مهر،سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: در حال حاضر ترافیک در محور جنوب به شمال چالوس، محور هراز محدوده امامزاده هاشم، آزادراه تهران کرج- آزادراه کرج قزوین و جاده چالوس سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تردد در سایر محورهای کشور مشکلی ندارد و ترافیک روان است.

وی افزود: با توجه به اینکه ۴ روز از تعطیلات می‌گذرد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ترددها ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در ۴ روز ابتدایی تعطیلات ۱۵۷ نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۳۵ نفر در جاده‌ها و ۲۲ نفر در شهرها فوت کردند.

شیرانی با اشاره به آمار تصادفات جرحی گفت: تا به امروز سه هزار و ۴۱۹ تصادف جرحی گزارش شده است که از این تعداد هزار و ۷۰۲ تصادف در شهرها و هزار و ۸۰۹ تصادف در جاده‌ها بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: نکته قابل توجه این است که تعداد تصادفات فوتی ۱۱۵ فقره بوده است اما تعداد افرادی که در این تصادفات جان خود را از دست دادند ۱۵۷ نفر بوده است. یعنی تعداد جان باختگان از تعداد تصادفات فوتی بیشتر است و دلیل آن هم سفرهای نوروزی و حضور تمام خانواده در خودروها است.

این مقام مسئول از هشدار سطح زرد هواشناسی در تمامی استان‌ها خبر داد و اظهار داشت: بر اساس این هشدار از امروز وزش باد شدید و بارش برف و باران را در محورهای تمامی استان‌ها داریم و هم اکنون محور اهر -برزقان به دلیل بارش برف و باران مسدود شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر به استان‌های شمالی و شمال غربی و همچنین جنوبی را دارند، خود را برای رانندگی در جاده‌هایی که درگیر برف و باران و یا گرد و خاک شدید است، آماده کنند و با احتیاطی بیشتر از قبل رانندگی کنند.

کد خبر: 48984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =