تاکید بر نظارت مستمر بر بازار با توجه به در پیش بودن ماه رمضان

نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال جدید به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، کشور، امور اقتصاد و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی دولت، برگزار و آخرین تغییرات قیمتها در بازار بررسی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه خبری معاون اول رئیس جمهور، نخستین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال جدید به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور رئیس اتاق تعاون ایران، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، کشور، امور اقتصاد و دارایی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنگوی دولت، برگزار و آخرین تغییرات قیمتها در بازار بررسی شد.

دکتر محمد مخبر در این جلسه ضمن تبریک سال نو، با اشاره به آرامش حاکم بر بازار در پایان سال و ایام عید، گفت: روند فعلی نظارت بر بازار باید به طور مستمر و به خصوص با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد تا قیمت کالاهای ضروری و اقلام پرمصرف سبد خانوار افزایش پیدا نکند. در این جلسه، گزارشی از مقایسه روند تغییرات میانگین قیمت کالاهای منتخب در کشور ارائه شد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت بازار در ایام پایانی سال و عید نوروز ارائه و خاطرنشان کرد: با وجود پیک مصرف و افزایش تقاضا در این ایام، در مجموع بازار پایان سال و ایام عید با آرامش روبرو بود.

در این نشست در خصوص راهکارهای استمرار نظارت‌ها به خصوص تا پایان ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد در خصوص کارخانجات تولید شکر که قیمتی بالاتر از نرخ مصوب داشته اند بررسی های لازم صورت گیرد و با آنان برخورد شود.

کد خبر: 49159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =