۲۰ کیلوگرم تریاک در زنجان کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک خبرداد و گفت: این میزان تریاک از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان ابهر کشف شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ  ایرج خانی پور با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان ابهر، در راستای طرح عملیاتی برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ در اتوبان زنجان – قزوین شدند افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، متهم که در داخل یک دستگاه اتوبوس بود شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار داشت: از داخل چمدانهای همراه متهم ۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و وی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ خانی پور با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود اظهارداشت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

سارق دوچرخه با هشت فقره سرقت در ابهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سارق حرفه ای دوچرخه خبرداد و گفت: وی به سرقت هشت دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کرده است.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهرستان ابهر، این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ اثیرالدین شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه ها می کرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: سارق در تحقیقات پلیسی به هشت فقره سرقت دوچرخه اعتراف و از مخفیگاه وی ۶ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف و ضمن تشکیل پرونده و تحویل آن به مرجع قضایی، تحقیقات در خصوص شناسایی مالخرها و کشف دوچرخه ها و سایر سرقت‌های احتمالی توسط سارق ادامه دارد.

سرهنگ مهدیخانی از شهروندان خواست ضمن عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیش از یک هزار بطری نوشابه انرژی زای قاچاق در زنجان کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان  زنجان – قزوین به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند

سرهنگ یوسف اسماعیل زاده، افزود: در بازرسی از این خودرو یک هزار و 80 بطری نوشابه خارجی قاچاق انرژی زا کشف شد که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای کشف شده بیش از 550 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسماعیل زاده با اشاره به اینکه این خودرو توقیف و متهم بازداشت شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی استان شد.

کد خبر: 49179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =