فعلا از کنسرت‌های تهران خبری نیست!

برگزاری کنسرت‌ها در سال ۱۴۰۰ با فراز و نشیب بسیار همراه بود؛ چراکه هر بار به علت اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌هایی که برای برگزاری کنسرت‌ها صورت گرفته بود به هم می‌ریخت و آغاز کنسرت‌ها به تعویق می‌افتاد. با این حال پس از قول و قرارهایی که درباره آغاز کنسرت‌ها در پاییز ۱۴۰۰ داده شده بود، در نهایت در سه ماهه آخر سال با وجود اوج گرفتن کرونا در برهه‌ای، کنسرت‌ها کجدار و مریز برگزار شدند تا اینکه این برگزاری به نوروز هم کشیده شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، با آغاز سال ۱۴۰۱ کنسرت‌های نوروزی در تهران و سایر شهرستان‌ها به روی صحنه رفتند و بعد از مدتی طولانی هنرمندان به خصوص در حوزه موسیقی پاپ توانستند تجدید دیداری اساسی با طرفداران خود داشته باشند؛ اگرچه که به علت پابرجا ماندن شیوع ویروس کرونا، این اجراها رونق کنسرت‌های نوروزی پیش از کرونا را نداشتند و فروش بلیط‌ها هم به منظور رعایت پروتکل‌ها، اغلب کمتر از ظرفیت موجود سالن‌ها صورت گرفت.

ضمن اینکه بر اساس آنچه سایت‌های رسمی بلیط فروشی‌ نشان می‌داد، شهرهای شمالی، جنوبی و استان تهران بیشترین تعداد برگزاری کنسرت را در ایام نوروزی از آن خود کردند.

اما اکنون با پایان یافتن ایام نوروز، به جز یک اجرا از ماکان بند در چهارشنبه ـ ۱۷ فروردین ماه ـ در سالن میلاد نمایشگاه، خبری از برگزاری کنسرت ها در روزهای آینده فروردین ماه در تهران نیست و اهالی حوزه‌ی پاپ، فعلا برای برگزاری کنسرت‌ها در کیش به سر خواهند برد.

کد خبر: 49262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =