تدارک تلویزیون برای ماه مهمانی خدا

رسانه ملی امسال هم با پخش چهار سریال در ژانرهای مختلف، ماه رمضان را سپری می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین، تلویزیون بعد از تمام شدن سریال‌های نوروزی، با مناسبت مهم دیگری به نام رمضان مواجه شده است و شبکه‌های سیما از امشب بلافاصله اقدام به پخش سریال های ماه مبارک رمضان خواهند کردند. بر این اساس مجموعه‌های «خوشنام»، «از سرنوشت ۴»، «نجلا ۲» و «مسافران شهر» با شروع ماه مبارک رمضان و از روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه از شبکه های یک، دو، سه و پنج سیما به روی آنتن می روند که در ادامه مطلب به معرفی این سریال ها و ساعت پخش آن می پردازیم.

«خوشنام» شبکه یک ساعت ٢٢:۰۰

سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی در شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن شبکه ۱ می‌رود.

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی‌فر، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، رضا فیاضی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، خسرو احمدی، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی و ... در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان این سریال گفته شده: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

احمد زالی تهیه کننده مجموعه خوشنام در گفتگو با رسانه‌ها درباره آخرین اخبار از روند تولید این سریال گفته است: «مشغول ضبط سکانس‌های باقی مانده هر قسمت برای جمع بندی اپیزودها هستیم. همزمان تدوین، صداگذاری و مراحل فنی کار در حال انجام است و با توجه به برنامه ریزی انجام شده، ان شاء الله بدون هیچ مشکلی سریال «خوشنام» در ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.»

«از سرنوشت ۴» شبکه دو ساعت ٢١:۱۵

پخش سریال «از سرنوشت ۴» از امشب ۱۴ فروردین ماه، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما آغاز می‌شود و تکرار آن ساعت ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ خواهد بود.

«از سرنوشت» تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته و با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است. فصل چهارم این سریال پس از پایان تصویربرداری در مناطق مختلف ایران، آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد و مهمان رمضانی خانه‌های مردم ایران خواهد بود.

«هاشم» که در پایان فصل سوم روانه زندان شده بود، در آغاز فصل چهارم از زندان آزاد شده و بازگشت دوباره او به کارخانه ماجراهای جدیدی را با شریک قدیمی‌اش، «سهراب» به همراه دارد. همچنین زندگی شخصی آنها با ورود افرادی جدید و چند رخداد سمت و سوی جدیدی می‌گیرد.   عمده‌ترین مسئله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.

بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از: مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری، محمدصادق ملک...

ادامه پخش «نجلا ۲» شبکه سه ساعت ٢٠

ادامه فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

قصه فصل دوم سریال «نجلا» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و نا امنی ها به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود. حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان برخی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«مسافران شهر» شبکه پنج ساعت ۱۹

سریال «مسافران شهر» به کارگردانی مشترک سیروس حسن پور و احمد معظمی و تهیه کنندگی پرویز امیری در شب های ماه رمضان ساعت ۱۹ از شبکه پنج روی آنتن می رود. سریال «مسافران شهر» که در ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه پنج می‌شود، مضامین مذهبی، انقلابی و حتی دفاع مقدس دارد و بازیگرانی همچون شهرام قائدی، ویدا جوان، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، زهره نعیمی، شهرزاد کمال زاده و اسماعیل محرابی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال تلویزیونی به تهیه کنندگی پرویز امیری و کارگردانی سیروس حسن پور، پیشتر با عنوان «ساعت یازده» شناخته می شد.

داستان‌های «مسافران شهر» که در قالبی مبتنی بر فلاش بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حد فاصل ماه رمضان و عید سعید فطر رقم می‌خورد. این سریال به صورت اپیزودیک خواهد بود و قرار است بخشی از آن داستان یک تاکسی اینترنتی باشد و قصه‌هایی که راننده این تاکسی در پیرامون خود تجربه می‌کند.

کد خبر: 49265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =