عذرخواهی احسان علیخانی از ژاله صامتی

احسان علیخانی در متنی خطاب به ژاله صامتی که به دلیل اظهاراتش در «عصر جدید» طی روزهای اخیر با انتقاداتی مواجه شده بود، به دلیل سوءبرداشت از سخنانش عذرخواهی کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، برنامه «عصر جدید» در ایام عید نوروز هر شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و طی یکی از قسمت‌ها سخنان ژاله صامتی داور این مسابقه خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان حاشیه ساز شد.

در ویدئویی که از این سخنان در فضای مجازی پیچید ژاله صامتی به شرکت‌کننده‌ای روستایی که برای خوانندگی در «عصر جدید» حضور یافته است می‌گوید برای این حرفه باید لهجه‌اش را تغییر دهد. صامتی در این سخنان می‌گوید: «این‌جا اومدی یعنی تو اول باید شروع کنی کلاس بیان بری، لهجه‌ات فراموش بشه، بتونی حرف بزنی، باید کتاب بخونی، باید ادبیات بدونی.»

اگرچه که این ویدئوی پخش‌شده در فضای مجازی کامل نبود و قبل از آن صامتی جملات دیگری و شرط و شروط‌های دیگری هم بیان کرده بود اما در این چند وقت سخنان او حاشیه‌ها و بازتاب‌های مختلفی داشت که بیشتر آن‌ها هم انتقادی بود.

احسان علیخانی هم در واکنش به این انتقادها و همزمان با تبریک تولد این بازیگر و داور «عصر جدید» یادداشتی نوشت که در بخشی از آن آمده است: «من از شما معذرت می‌خواهم که تعدادی دلسوزی مادرانه شما برای بچه‌ها رو به اشتباه بی رحمی شما برداشت کرد… ما که یادمون نمیره نگرانی‌ت برای بچه‌ها از عصر جدید برات مهمتر بود. ممنون که مثل همیشه مادرانه صبوری کردی.»

کد خبر: 49348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =