پیاده‌روی همگانی به مناسبت هفته کار و کارگر

کارگران سراسر کشور به مناسبت هفته کار و کارگری به همراه خانواده‌هایشان همایش پیاده روی همگانی برگزار خواهند کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، فدراسیون ورزش کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر، تصمیم به برگزاری برنامه‌هایی دارد که همایش پیاده روی کارگران یکی از این برنامه‌هاست. بر اساس اعلام این فدراسیون قرار است کارگران سراسر کشور به همراه خانواده‌های خود در همایش همگانی پیاده روی حضور پیدا کنند. این همایش قرار است روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار شود. بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته، این همایش در استان‌های مختلف کشور از ساعت 8 صبح و به طور همزمان برگزار می‌شود. در این همایش هیات‌های استانی متولی برگزاری خواهند بود و کارگرانی که دارای دفترچه سازمان تامین اجتماعی هستند به همراه خانواده‌های خود شرایط حضور در این همایش را خواهند داشت.

در دستورالعمل حضور در این همایش آمده است که کلیه نفرات و ورزشکاران می بایستی کارت واکسیناسیون هر دو دوز و یا تست منفی کرونای خود را با اعتبار حداکثر ۴۸ ساعت قبل از شروع همایش به مسئولین برگزاری ارائه نمایند . ضمنا استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان برگزاری همایش کاملا اجباری می باشد.

مسافت این همایش پیاده روی حداقل 2 کیلومتر خواهد بود و هیات‌های استانی موظف هستند در مسیر این پیاده روی ، برنامه‌های مفرح و سرگرم‌کننده برای شرکت کنندگان ترتیب دهند. همایش های پیاده روی؛ مراسم اهدای جوایز به شرکت کنندگان را نیز خواهد داشت.

کد خبر: 49537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =