دعوت وزیر کار از نخبگان برای حمایت از ورزش کارگری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قهرمانان المپیک، نخبگان و افراد دارای تجربه در زمینه ورزش دعوت کرد برای ایجاد انگیزه و نشاط برای ورزش کارگران و خانواده هایشان در مجموعه های ورزشی کارگران، حضورفعال و مداوم داشته باشند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی»، درنشست صمیمی با بزرگان ورزش و رسانه، ورزش را مهمترین رکن سلامتی جامعه کار و تلاش دانست.

 وی دراین نشست با تاکید براهمیت سلامت جامعه کار و تلاش گفت: بدون شک حضور بزرگان ورزش ایران در جمع خانواده بزرگ ورزش کارگری به رونق بیش از پیش ورزش‌های سلامت محور منجر می شود.

وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی گفت: وزارت مردم درچهاربخش کار، رفاه، آتیه و اموال مردم به جامعه خدمات مهمی ارائه می کند که با احتساب جامعه ۴۰ میلیونی کارگران و خانواده‌هایشان  نیمی از جمعیت کشو را شامل می شود بنابراین ماموریت بسیار مهمی بر عهده وزارت مردم قرار دارد.

عبدالملکی با تاکید براهمیت سلامت کارگران ادامه داد: هر قدر سلامت کارگران و خانواده شان بیشتر و بهتر تامین شود جامعه ای بالنده و پرنشاط تر خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بسیارخوشحالم که شما قهرمانان المپیک و نخبگان ورزش کشور برای ورزش کارگران اهمیت قائل هستید و این موضوع مهم بخشی از دغدغه های شماست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شما پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی از امروز سفیران ورزش کارگری هستید و این گردهمایی ها باید تداوم داشته باشد.

 در این نشست معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارشی از وضعیت ورزش کارگری  گفت : فدراسیون ورزش کارگری در سال ۹۱ تاسیس شد و امیدوارم در دهه دوم بتوان  قوی ترو با محوریت توسعه سلامت محور به اهداف مهمی که رکن اصلی آن نیروهای کارگری و خانواده هایشان هستند بپردازیم.

«محمد چکشیان» تاکید کرد: سمت و سوی مهم ما توسعه ورزش همگانی است و در این مسیرسندی ۳ ساله در حال تدوین داریم تا هدفمند و با برنامه حرکت کنیم.

معاون امورفرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی ادامه داد: امیدوارم با حضوروکمک شما قهرمانان وپیشکسوتان به اهدافمان دست یابیم.

در این آئین معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همه باید کمک کنیم تا ورزش های سلامت محور درجامعه کارگری نهادینه شود. باعلاقمندی وزیر تعاون، کارورفاه اجتماعی به طورقطع آینده خوبی در انتظار سلامت کارگران خواهد بود.

در این نشست، «محمد نصیری»، «حسین رضا زاده»، «ذبیح اله پورشیب»، «شهرام هروی»، «کوروش باقری» و «هوشنگ نصیرزاده» حضور داشتند.

«مرتضی فنونی زاده» پیشکسوت فوتبال، «علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی، «غلامحسین زمان آبادی» و «غلامعلی پیرایرانی» از پیشکسوتان رسانه، «محمد انصاری» ملی پوش سابق باشگاه پرسپولیس و «ابراهیم شکوری» دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال پیشنهادهایی برای توسعه و تعمیم ورزش کارگری ارائه کردند.

در این نشست نیز جمعی  از افتخار آفرینان المپیک و بزرگان ورزش و رسانه به بیان دیدگاه‌های خود و اهمیت ورزش های سلامت محور و استفاده از پتانسیل بالای ورزش کارگران پرداختند که مورد استقبال دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

کد خبر: 49554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =