تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در سازمان اورژانس کشور

رییس سازمان اورژانس کشور از تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در این سازمان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر جعفر میعادفر گفت: این دبیرخانه پیرو دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در سازمان اورژانس کشور و ایجاد بستر هماهنگی، راهبری و نظارت متمرکز بر خدمات سلامت در سطح کشور از طریق مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) تشکیل شد.

وی افزود: دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در این سازمان در ایام تعطیلات نوروز با حضور نمایندگان حوزه سلامت، روزانه پیگیری وضعیت ارائه خدمات بهداشت و درمان را بر عهده داشت.

رییس سازمان اورژانس کشور در تشریح اقدامات این سازمان در تعطیلات نوروز، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات، اعزام بازرس‌های ویژه به سطح کشور و بازدید تعداد زیادی از زیرساخت‌های حوزه سلامت و ارتباط روزانه با دبیرخانه طرح سلامت نوروزی به منظور رفع نواقص احتمالی و انتقال تجربیات و نکات قوت و ضعف برای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بود.

میعادفر گفت: ابتکار ویژه و ارزشمند امسال وزارت بهداشت راه اندازی استودیو سلامت با جلب حمایت رسانه ملی و ارتباط مستمر با افکار عمومی بود که ضمن اطلاع رسانی خدمات نظام سلامت امور و اخبار پیشگیریانه نیز به مردم شریف ایران به ویژه مسافران نوروزی ارائه می‌شد.

کد خبر: 49640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =