فرنگی‌کاران ایران به دنبال تکرار قهرمانی

سایت اتحادیه جهانی کشتی در آستانه رقابتهای قهرمانی آسیا به فرنگی‌کارانی اشاره کرد که مدعی تکرار مدال طلای قاره کهن هستند.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی طی روزهای ۳۰ و ۳۱ فرودین ماه برگزار می‌شود که شاگردان محمد بنا روز ۲۷ فروردین ماه راهی شهر اولانباتور کشور مغولستان خواهند شد. این رویداد بین المللی، نخستین میدان رسمی کشتی ایران در سال جدید است که کسب نتایج درخشان در این مسابقات می‌تواند مسیر سخت کشتی گیران در سالجاری را کمی هموار کند.

در همین راستا سایت اتحادیه جهانی کشتی هم با انتشار گزارشی ویژه به مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا پرداخته و به مدعیان تکرار قهرمانی اشاره کرده است.

در بخشی از این گزارش از یوشیو تانی از ژاپن در وزن ۵۵ کیلوگرم، هانسو ریو از کره جنوبی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم به عنوان کشتی‌گیرانی یاد شده که در رقابت‌های سال گذشته آسیا موفق به کسب مدال طلا شدند. اتحادیه جهانی در گزارش خود به حضور دوباره این فرنگی‌کاران در رقابت‌های امسال اشاره و اعلام کرد این نفرات در سال ۲۰۲۲ نیز به دنبال مدال طلا هستند.

در این میان باید به دو نماینده کشورمان در جمع چهار مدعی تکرار قهرمانی اشاره کرد که یکی از آنها «مهدی بالی» توانست با قهرمانی در جام تختی به دوبنده ملی در مسابقات قهرمانی آسیا دست یابد. بالی سال گذشته توانست رقبایی از ازبکستان، قزاقستان، هند، کره، ژاپن و چین را شکست دهد و قهرمانی قاره کهن شود. «ناصر علیزاده» هم دیگر فرنگی کار کشورمان است که سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا با غلبه بر حریفانی از قزاقستان، هند، ازبکستان، کره به مدال طلا رسید.

کد خبر: 49766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =