تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت تامین اجتماعی

مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی نگین با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، همزمان با ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین به نیمه رسیدن ماه مبارک رمضان، با همت سازمان تامین اجتماعی مراسم محفل انس با قرآن کریم؛ در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی فرهنگی نگین غرب تهران برگزار شد. در این مراسم همچنین از خانواده شهدای مدافع سلامت و مدافعان سلامت شاغل در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر مجموعه این سازمان، دعوت به عمل آمده بود تا پس از مراسم قرآن‌خوانی و مداحی مداحان اهل بیت، از این افراد تجلیل به عمل آورده شود. 

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این مراسم حضور پیدا کرد تا شخصا میزبان مدافعین سلامت و خانواده شهدای مدافع سلامت باشد. در این مراسم همچنین مسعود آزادی، مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران، احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس منوچهری معاون درمان، محسن تقیانی مدیر کل فرهنگی اجتماعی، هوشنگ فولادی مدیر کل درمان مستقیم،  حق پرست معاون برنامه ریزی مالی و پشتیبانی، کریم نژاد مدیر مالی و ... حضور داشتند. 

در پایان این محفل، خانواده شهدای مدافع سلامت و همچنین کارکنان بخش درمان بیماران کرونایی توسط مدیرعامل سازمان و دیگر مسئولین تجلیل شده و با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از آن‌ها تقدیر به عمل آمد. 

کد خبر: 49944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =